logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbara Sowa w TOK FM

  PR 10.01.2025, przeczytano 418 razy
ilustracja

Barbara Sowa dołączyła do redakcji internetowej Radia TOK FM. Została wydawczynią i producentką treści audio. Będzie odpowiedzialna za produkcję podcastów, w tym seriali podcastowych i produkcji specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barbara-sowa-w-tok-fm,407092,artykul.html

Barbara Sowa jest dziennikarką i podcasterką. W latach 2017-2024 była szefową wydań cyfrowych i audio w miesięczniku „Pismo. Magazyn opinii”. Pomysłodawczyni „Śledztwa Pisma”, pierwszego reporterskiego serialu podcastowego w Polsce i autorka drugiego sezonu, za który otrzymała nagrodę Grand Press w kategorii reportaż radiowy. Producentka trzeciego i czwartego sezonu. Autorka podcastu „Jak naprawić przyszłość?”. Wcześniej przez ponad 10 lat związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną” i Dziennik.pl. Publikowała też na łamach „Przekroju”, „Newsweeka” i „Wprost”.

– Bardzo się cieszę, że Basia przyjęła naszą propozycję współpracy. Jako jedna z najbardziej doświadczonych w Polsce redaktorek i producentek podcastów będzie dla nas ogromnym wsparciem w tym obszarze – mówi Magdalena Birecka, szefowa redakcji internetowej Radia TOK FM.

Barbara Sowa będzie współpracować z Bartoszem Dąbrowskim, który jest redaktorem i producentem treści audio, i ma na swoim koncie pracę przy takich produkcjach jak "Mała władza", "Twarze zła", "Przedwojnie" czy seriale Michała Janczury. Do zespołu podcastowego dołącza również Daria Kędziora, która będzie się zajmować produkcjami cyklicznymi.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764