logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbara Starecka „Z Pełnymi Ustami” na nośnikach Warexpo

  PR 22.11.2022, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka

Dziennikarka kulinarna, Barbara Starecka, stworzyła nowy format podcastu - mlaszczące kulinarne słuchowisko. W każdy niedzielny poranek, można posłuchać nowych rozmów z zaproszonymi gośćmi. Teraz w otoczeniu słodkich deserów można zobaczyć Starecką na sieci nośników Smart Citylight i na Led Space Warexpo w samym centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barbara-starecka-_z-pelnymi-ustami_-na-nosnikach-warexpo,398082,artykul.html

Bohaterami podcastu są smakosze różnych profesji. Wśród dotychczasowych gości znaleźli się m.in. pisarka Anna Dziewit Meller, raper Piotr Więcławski „Vienio”, aktorka Marta Wierzbicka i piosenkarka Iga Krefft „Ofelia”. Podcast w ciągu dwóch pierwszych tygodni znalazł się w setce najpopularniejszych rankingu Spotify, a Starecka za stworzenie programu pobudzającego apetyt na życie została nominowana do nagrody „Kobieta Roku” magazynu Glamour. Największą grupę słuchaczy podcastu stanowią kobiety w wieku 28-34 lat.

– Od wielu lat piszę o jedzeniu i podróżuję po świecie eksplorując jego zróżnicowaną kuchnię. To jest mój sprawdzony przepis nie tylko na zaspokojenie ciekawości, lecz także na budowanie relacji z ludźmi. Dlatego moich gości zapraszam do wspólnego stołu, by kęs za kęsem delektować się spotkaniem i uważnie rozsmakować w teraźniejszości. Dlaczego przy deserach? Bo są dla mnie symbolem małej przyjemności na którą każdy może sobie pozwolić. Nawet w najtrudniejszych czasach. Dosłownie i w przenośni – tłumaczy Starecka.

Promocję podcastu wspiera kampania outdoorowa Warexpo. Wykorzystano spektakularną przestrzeń Led Space w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz nośniki typu Smart Citylight zlokalizowane przy ul. Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. W miejscach, z których korzysta potencjalna grupa docelowa słuchaczy podcastu.

- Spektakularna przestrzeń wizyjna LED space oraz sieć nośników w prestiżowym centrum Warszawy to gwarancja szerokiego dotarcia do zaangażowanych odbiorców. Dzięki skali, ale także formie przekazu wizualnego pozyskujemy uwagę odbiorcy reklamy i zatrzymujemy ją na dłużej - mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Na ekranach znalazły się zdjęcia promujące podcast autorstwa Rafała Meszki. Za ich stylizacje odpowiada Małgorzata Białobrzycka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764