Dziennikarka kulinarna, Barbara Starecka, stworzyła nowy format podcastu - mlaszczące kulinarne słuchowisko. W każdy niedzielny poranek, można posłuchać nowych rozmów z zaproszonymi gośćmi. Teraz w otoczeniu słodkich deserów można zobaczyć Starecką na sieci nośników Smart Citylight i na Led Space Warexpo w samym centrum Warszawy.
Bohaterami podcastu są smakosze różnych profesji. Wśród dotychczasowych gości znaleźli się m.in. pisarka Anna Dziewit Meller, raper Piotr Więcławski „Vienio”, aktorka Marta Wierzbicka i piosenkarka Iga Krefft „Ofelia”. Podcast w ciągu dwóch pierwszych tygodni znalazł się w setce najpopularniejszych rankingu Spotify, a Starecka za stworzenie programu pobudzającego apetyt na życie została nominowana do nagrody „Kobieta Roku” magazynu Glamour. Największą grupę słuchaczy podcastu stanowią kobiety w wieku 28-34 lat.
– Od wielu lat piszę o jedzeniu i podróżuję po świecie eksplorując jego zróżnicowaną kuchnię. To jest mój sprawdzony przepis nie tylko na zaspokojenie ciekawości, lecz także na budowanie relacji z ludźmi. Dlatego moich gości zapraszam do wspólnego stołu, by kęs za kęsem delektować się spotkaniem i uważnie rozsmakować w teraźniejszości. Dlaczego przy deserach? Bo są dla mnie symbolem małej przyjemności na którą każdy może sobie pozwolić. Nawet w najtrudniejszych czasach. Dosłownie i w przenośni – tłumaczy Starecka.
Promocję podcastu wspiera kampania outdoorowa Warexpo. Wykorzystano spektakularną przestrzeń Led Space w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz nośniki typu Smart Citylight zlokalizowane przy ul. Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. W miejscach, z których korzysta potencjalna grupa docelowa słuchaczy podcastu.
- Spektakularna przestrzeń wizyjna LED space oraz sieć nośników w prestiżowym centrum Warszawy to gwarancja szerokiego dotarcia do zaangażowanych odbiorców. Dzięki skali, ale także formie przekazu wizualnego pozyskujemy uwagę odbiorcy reklamy i zatrzymujemy ją na dłużej - mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.
Na ekranach znalazły się zdjęcia promujące podcast autorstwa Rafała Meszki. Za ich stylizacje odpowiada Małgorzata Białobrzycka.
Źródło: Warexpo sp. z o.o.