logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbara Starecka „Z Pełnymi Ustami” na nośnikach Warexpo

  PR 22.11.2022, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

Dziennikarka kulinarna, Barbara Starecka, stworzyła nowy format podcastu - mlaszczące kulinarne słuchowisko. W każdy niedzielny poranek, można posłuchać nowych rozmów z zaproszonymi gośćmi. Teraz w otoczeniu słodkich deserów można zobaczyć Starecką na sieci nośników Smart Citylight i na Led Space Warexpo w samym centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barbara-starecka-_z-pelnymi-ustami_-na-nosnikach-warexpo,398082,artykul.html

Bohaterami podcastu są smakosze różnych profesji. Wśród dotychczasowych gości znaleźli się m.in. pisarka Anna Dziewit Meller, raper Piotr Więcławski „Vienio”, aktorka Marta Wierzbicka i piosenkarka Iga Krefft „Ofelia”. Podcast w ciągu dwóch pierwszych tygodni znalazł się w setce najpopularniejszych rankingu Spotify, a Starecka za stworzenie programu pobudzającego apetyt na życie została nominowana do nagrody „Kobieta Roku” magazynu Glamour. Największą grupę słuchaczy podcastu stanowią kobiety w wieku 28-34 lat.

– Od wielu lat piszę o jedzeniu i podróżuję po świecie eksplorując jego zróżnicowaną kuchnię. To jest mój sprawdzony przepis nie tylko na zaspokojenie ciekawości, lecz także na budowanie relacji z ludźmi. Dlatego moich gości zapraszam do wspólnego stołu, by kęs za kęsem delektować się spotkaniem i uważnie rozsmakować w teraźniejszości. Dlaczego przy deserach? Bo są dla mnie symbolem małej przyjemności na którą każdy może sobie pozwolić. Nawet w najtrudniejszych czasach. Dosłownie i w przenośni – tłumaczy Starecka.

Promocję podcastu wspiera kampania outdoorowa Warexpo. Wykorzystano spektakularną przestrzeń Led Space w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz nośniki typu Smart Citylight zlokalizowane przy ul. Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. W miejscach, z których korzysta potencjalna grupa docelowa słuchaczy podcastu.

- Spektakularna przestrzeń wizyjna LED space oraz sieć nośników w prestiżowym centrum Warszawy to gwarancja szerokiego dotarcia do zaangażowanych odbiorców. Dzięki skali, ale także formie przekazu wizualnego pozyskujemy uwagę odbiorcy reklamy i zatrzymujemy ją na dłużej - mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Na ekranach znalazły się zdjęcia promujące podcast autorstwa Rafała Meszki. Za ich stylizacje odpowiada Małgorzata Białobrzycka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764