logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbie X Biedronka inspiruje do wyrażania siebie

  PR 31.07.2020, przeczytano 1434 razy
ilustracjastrzałka

Kolekcja Barbie X Biedronka ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu. Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także symbolem rewolucji kobiet, które nie boją się sięgać po to, czego pragną i wyrażają siebie przez to, co noszą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barbie-x-biedronka-inspiruje-do-wyrazania-siebie,387960,artykul.html

- Barbie zawsze była symbolem kobiety, która może dokonać wyboru. Już od samego początku nie zadowalała się rolą partnerki Kena czy elegantki uwielbiającej zakupy. Miała stroje odpowiednie do tego, żeby zostać pielęgniarką, stewardesą czy piosenkarką w klubie nocnym. Uważam, że dokonywane przez nią wybory przesądziły o jej popularności, i to nie tylko pośród córek, które pewnego dnia miały stać się częścią pierwszego pokolenia kobiet robiących karierę, ale także ich matek. – ten cytat Ruth, to kwintesencja stylu życia Barbie, który inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do bycia sobą i nie poddawania się stereotypom. Takie jest też przesłanie wakacyjnej minikolekcji ubrań i dodatków, które możemy już od 30 lipca kupić w sieci sklepów Biedronka w całym kraju. „Możesz być kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne żebyś pozostała sobą!” to manifest, który towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków Barbie.

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych, która promuje kolekcję, powstały ilustracje modowe, przedstawiające znane z Instagrama dziewczyny w stylizacjach Barbie. Zadaniem influencerek jest zainspirowanie swoich fanów do wyrażania własnego stylu, poprzez publikację stylizacji z wykorzystaniem ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji Barbie X Biedronka. Zdjęcia można śledzić na Instagramie pod hashtagiem #mojstylzbarbie.

W sieci można również zobaczyć krótki film – opowieść o nastolatkach, które żyją tak jak lubią i czerpią radość z każdej chwili. „Możesz być kim chcesz, więc wybieraj tylko to co Ci się podoba” to hasło zamykające historię, którą każda dziewczyna może napisać dla sama dla siebie.

Źródło: Biedronka/Mattel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764