logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barilla Cup I: Makaronowe Mistrzostwa Dziennikarzy

  PR 03.03.2015, przeczytano 4900 razy

Prawdziwie włoskie słońce oraz charakterystyczne aromaty kuchni śródziemnomorskiej zawitają do Warszawy. 13 marca 2015 roku odbędzie się pierwsze tak smakowite wydarzenie kulinarne – Barilla Cup. Pasjonaci pasty ze środowiska mediów będą mieli okazję zaprezentować swoje kulinarne umiejętności pod okiem wyjątkowych ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barilla-cup-i%3A-makaronowe-mistrzostwa-dziennikarzy,24103,artykul.html

W mistrzostwach wezmą udział blogerzy i przedstawiciele mediów z całej Polski. Przygotowane dania oceniać będą eksperci kulinarni o bardzo wrażliwych podniebieniach: Marco Ghia, Zbyszek Kmieć, Szymon Szlendak, Kamil Pietrowicz, ambasador Włoch w RP Alessandro de Pedys, Justyna Adamczyk, Jacek Pałasiński, Paulina Kawaller  i inni.

Organizatorem mistrzostw jest Barilla – największy producent makaronu na świecie i numer 1 we Włoszech. Dotychczas firma intensywnie angażowała się w edukację kulinarną w kilkudziesięciu krajach na 5 kontynentach. Elementem tych prac jest działająca od ponad 10 lat Academia Barilla, która kształci kucharzy cenionych na całym świecie.

Mistrzostwa wzbudzą jeszcze więcej emocji, ponieważ główną nagrodą w konkursie jest kurs w prestiżowej Academii Barilla w słonecznej Parmie!

Impreza została objęta patronatem medialnym: KukBuk, Jem Radio i Smaq.

Źródło: Barilla

www.barilla.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764