logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barilla startuje z kampanią „Miłość w gestach”

  PR 12.04.2021, przeczytano 2482 razy
ilustracja

W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barilla-startuje-z-kampania-_milosc-w-gestach_,390999,artykul.html

W nowej globalnej kampanii Barilla powraca do swojego emocjonalnego charakteru komunikacji i wyraża, podobnie jak w kampaniach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, czego często nie potrafimy wyrazić słowami. Trudne emocjonalnie stwierdzenia, takie jak „kocham cię”, „tęskniłem za tobą”, czy „przepraszam, to moja wina” mogą zostać zademonstrowane przy pomocy czegoś tak prostego, jak danie z makaronem.

Wokół tej właśnie narracji obraca się wideo kampanii, które reprezentuje nowy manifest marki Barilla. Otwierający się pytaniem „Co możemy powiedzieć bez słów?” film, przedstawia klasyczne, a zarazem współczesne historie, które nadają nowe znaczenie daniu z makaronu, przygotowanemu dla ukochanej osoby. Te same historie będą tematem zintegrowanej globalnej kampanii, która jest emitowana w 40 krajach od 11 kwietnia.

U podstaw emocjonalnego charakteru nowej linii przewodniej kampanii, leży piosenka "Beautiful That Way" zespołu Noa. Jest ona reinterpretacją utworu „La Vita e Bella”, który przywodzi na myśl ciepłe, znajome uczucia, od dawna charakteryzujące markę Barilla.

- Nasza nowa globalna narracja wyznacza historyczny moment dla marki Barilla. Marka wraca do korzeni, czyli do swoich najbardziej kultowych kampanii, jednocześnie doskonale dostosowując je do wyzwań obecnych czasów. Dziś wszyscy potrzebujemy poczuć się bardziej ludzcy, bliżsi, a miłość pokazana w gestach może zrobić różnicę – komentuje Gianluca Di Tondo, Globalny Dyrektor ds. Marketingu firmy Barilla.

Z najnowszych badań wynika, że 52% osób wybiera spędzanie czasu z rodziną/bliskimi jako sposób na poprawę swojego samopoczucia, 82% ankietowanych ma kogoś bardzo wyjątkowego, kto nadaje głębsze znaczenie ich życiu, a 56% uznaje za niezwykle ważne, aby po prostu pozostawać w kontakcie z innymi osobami w tym trudnym okresie. Ale to właśnie prawdziwe historie ujawniają wgląd w dzisiejszy krajobraz emocjonalny. W nowym filmie marki Barilla, przedstawione są relacje pomiędzy członkami współczesnych rodzin. Pomimo trudności i różnic jakie występują w każdej z nich, proste danie z makaronem pozwala spędzić wspólnie czas i zbliżyć się do siebie.

Wykorzystanie języka kinematografii jest dla marki Barilla sposobem na wyrażenie doskonałości, która zawsze wyróżniała tę markę. W kampanii "Barilla. Miłość w gestach", reżyserię filmu powierzono włoskiemu artyście Saverio Costanzo.

Źródło: Barilla

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Global Web Index, Canvas8

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764