logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BARLID - polska nowość na rynku gadżetów reklamowych

   12.01.2012, przeczytano 6645 razy
ilustracjastrzałka

Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży napojów puszkowych w Polsce, co wynika z kolejnych rocznych danych statystycznych, napój taki staje się ogólnodostępnym i dość powszechnym. Od niedawna napełnia się puszki również sokiem, drinkami, oranżadą itp...Tak więc biorąc pod uwagę powszechność tych napojów, docierają one do kilkunastu milionów osób dorosłych a tym samym świadomych, tylko na terenie Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barlid---polska-nowosc-na-rynku-gadzetow-reklamowych,14347,artykul.html

W skali samej Europy jest to już kilkaset milionów potencjalnych odbiorców. Napoje puszkowe mają jednak jedną niewielką wadę. Po otwarciu, mogą się przewrócić i wylać, nie są zabezpieczone przed owadami / muchy, osy, zanieczyszczenia i inne... np. piasek na plaży /. Tylko w ostatnich miesiącach kolejni producenci wprowadzili na rynek napojów już kolejne....co wiąże się z ogromną ekspansją tak dystrybuowanego napoju.

Barlid jest uzupełnieniem tego, czego właśnie puszcze brakuje. Jest przykrywką, która zabezpiecza otwarty napój puszkowy przed wylaniem, zanieczyszczeniem itd.... Jest konstrukcją wykonaną z atestowanego materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Zabezpiecza w pełni otwarty napój, a zarazem tworzy
wielokrotną powierzchnię reklamową.

Brelok Barlid jest kompletem dwóch przykrywek o średnicy 55 mm połączonych ze sobą, które po otwarciu pasują zarówno do puszki typu napoje gazowane, piwo itp....oraz puszek w których sprzedaje się napoje energetyczne. Każda z nich posiada okrągłą powierzchnię o średnicy 55 mm przeznaczoną pod reklamę. Może to być tampodruk lub sitodruk, naklejka 3D, naklejka z folii lenticularnej itp....

Po wykorzystaniu pojedynczej zatyczki, obie złożone tworzą na powrót Brelok Barlid o obustronnej powierzchni reklamowej. Oczywiście jak każdy brelok jego wykończenie połączone z krótką smyczą, łańcuszkiem i karabińczykiem tworzy coraz bardziej atrakcyjną formę reklamy dla niewielkiego przedmiotu tak bardzo niezbędnego w np. samochodzie, szufladzie kuchennej, przy grillu , na wczasach, plaży itp.....

Pierwsza nieoficjalna premiera Breloka wśród gadżetów reklamowych odbyła się już w trakcie targów Gift Expo w Warszawie w 2011 roku, gdzie został przyjęty z  entuzjazmem. Odwiedzający stoisko nie kryli zachwytu nad pomysłem i  możliwościami go wykorzystania w branży reklamowej.

Barlid jest w pełni Polską myślą innowacyjną, jego nazwa, konstrukcja jak również sam brelok są zastrzeżone na terenie Krajów Unii Europejskiej.

Źródło: SRW Ogar

barlid.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: oogar

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Witam , nawiązując do powyższego artykułu, podczas produkcji odnaleziono fakt powstania błędu konstrukcyjnego a tym samym produkcyjnego, który powoduje
dla użytkownika niebezpieczeństwo np. podczas jazdy samochodem gdzie w wyniku odgazowania napoju następuje gwałtowny wybuch z rozpryskiem napoju, co moze spowodować wystraszenie się kierowcy i doprowadzenie do spowodowania niebezpiecznej sytuacji na drodze. Poprzedni projekt był wdrożony do produkcji na podstawie projektu Pana Piotra B. z którym została zakończona współpraca. W chwili obecnej trwają ostatnie prace testowe nad całkiem nowym rozwiązaniem. Dlatego ostrzegamy przed nabywaniem prezentowanego przez Nas na targach poprzedniego produktu.

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764