logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BARLID - polska nowość na rynku gadżetów reklamowych

   12.01.2012, przeczytano 6431 razy
ilustracjastrzałka

Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży napojów puszkowych w Polsce, co wynika z kolejnych rocznych danych statystycznych, napój taki staje się ogólnodostępnym i dość powszechnym. Od niedawna napełnia się puszki również sokiem, drinkami, oranżadą itp...Tak więc biorąc pod uwagę powszechność tych napojów, docierają one do kilkunastu milionów osób dorosłych a tym samym świadomych, tylko na terenie Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barlid---polska-nowosc-na-rynku-gadzetow-reklamowych,14347,artykul.html

W skali samej Europy jest to już kilkaset milionów potencjalnych odbiorców. Napoje puszkowe mają jednak jedną niewielką wadę. Po otwarciu, mogą się przewrócić i wylać, nie są zabezpieczone przed owadami / muchy, osy, zanieczyszczenia i inne... np. piasek na plaży /. Tylko w ostatnich miesiącach kolejni producenci wprowadzili na rynek napojów już kolejne....co wiąże się z ogromną ekspansją tak dystrybuowanego napoju.

Barlid jest uzupełnieniem tego, czego właśnie puszcze brakuje. Jest przykrywką, która zabezpiecza otwarty napój puszkowy przed wylaniem, zanieczyszczeniem itd.... Jest konstrukcją wykonaną z atestowanego materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Zabezpiecza w pełni otwarty napój, a zarazem tworzy
wielokrotną powierzchnię reklamową.

Brelok Barlid jest kompletem dwóch przykrywek o średnicy 55 mm połączonych ze sobą, które po otwarciu pasują zarówno do puszki typu napoje gazowane, piwo itp....oraz puszek w których sprzedaje się napoje energetyczne. Każda z nich posiada okrągłą powierzchnię o średnicy 55 mm przeznaczoną pod reklamę. Może to być tampodruk lub sitodruk, naklejka 3D, naklejka z folii lenticularnej itp....

Po wykorzystaniu pojedynczej zatyczki, obie złożone tworzą na powrót Brelok Barlid o obustronnej powierzchni reklamowej. Oczywiście jak każdy brelok jego wykończenie połączone z krótką smyczą, łańcuszkiem i karabińczykiem tworzy coraz bardziej atrakcyjną formę reklamy dla niewielkiego przedmiotu tak bardzo niezbędnego w np. samochodzie, szufladzie kuchennej, przy grillu , na wczasach, plaży itp.....

Pierwsza nieoficjalna premiera Breloka wśród gadżetów reklamowych odbyła się już w trakcie targów Gift Expo w Warszawie w 2011 roku, gdzie został przyjęty z  entuzjazmem. Odwiedzający stoisko nie kryli zachwytu nad pomysłem i  możliwościami go wykorzystania w branży reklamowej.

Barlid jest w pełni Polską myślą innowacyjną, jego nazwa, konstrukcja jak również sam brelok są zastrzeżone na terenie Krajów Unii Europejskiej.

Źródło: SRW Ogar

barlid.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: oogar

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Witam , nawiązując do powyższego artykułu, podczas produkcji odnaleziono fakt powstania błędu konstrukcyjnego a tym samym produkcyjnego, który powoduje
dla użytkownika niebezpieczeństwo np. podczas jazdy samochodem gdzie w wyniku odgazowania napoju następuje gwałtowny wybuch z rozpryskiem napoju, co moze spowodować wystraszenie się kierowcy i doprowadzenie do spowodowania niebezpiecznej sytuacji na drodze. Poprzedni projekt był wdrożony do produkcji na podstawie projektu Pana Piotra B. z którym została zakończona współpraca. W chwili obecnej trwają ostatnie prace testowe nad całkiem nowym rozwiązaniem. Dlatego ostrzegamy przed nabywaniem prezentowanego przez Nas na targach poprzedniego produktu.

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764