Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży napojów puszkowych w Polsce, co wynika z kolejnych rocznych danych statystycznych, napój taki staje się ogólnodostępnym i dość powszechnym. Od niedawna napełnia się puszki również sokiem, drinkami, oranżadą itp...Tak więc biorąc pod uwagę powszechność tych napojów, docierają one do kilkunastu milionów osób dorosłych a tym samym świadomych, tylko na terenie Polski.
W skali samej Europy jest to już kilkaset milionów potencjalnych odbiorców. Napoje puszkowe mają jednak jedną niewielką wadę. Po otwarciu, mogą się przewrócić i wylać, nie są zabezpieczone przed owadami / muchy, osy, zanieczyszczenia i inne... np. piasek na plaży /. Tylko w ostatnich miesiącach kolejni producenci wprowadzili na rynek napojów już kolejne....co wiąże się z ogromną ekspansją tak dystrybuowanego napoju.
Barlid jest uzupełnieniem tego, czego właśnie puszcze brakuje. Jest przykrywką, która zabezpiecza otwarty napój puszkowy przed wylaniem, zanieczyszczeniem itd.... Jest konstrukcją wykonaną z atestowanego materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Zabezpiecza w pełni otwarty napój, a zarazem tworzy
wielokrotną powierzchnię reklamową.
Brelok Barlid jest kompletem dwóch przykrywek o średnicy 55 mm połączonych ze sobą, które po otwarciu pasują zarówno do puszki typu napoje gazowane, piwo itp....oraz puszek w których sprzedaje się napoje energetyczne. Każda z nich posiada okrągłą powierzchnię o średnicy 55 mm przeznaczoną pod reklamę. Może to być tampodruk lub sitodruk, naklejka 3D, naklejka z folii lenticularnej itp....
Po wykorzystaniu pojedynczej zatyczki, obie złożone tworzą na powrót Brelok Barlid o obustronnej powierzchni reklamowej. Oczywiście jak każdy brelok jego wykończenie połączone z krótką smyczą, łańcuszkiem i karabińczykiem tworzy coraz bardziej atrakcyjną formę reklamy dla niewielkiego przedmiotu tak bardzo niezbędnego w np. samochodzie, szufladzie kuchennej, przy grillu , na wczasach, plaży itp.....
Pierwsza nieoficjalna premiera Breloka wśród gadżetów reklamowych odbyła się już w trakcie targów Gift Expo w Warszawie w 2011 roku, gdzie został przyjęty z entuzjazmem. Odwiedzający stoisko nie kryli zachwytu nad pomysłem i możliwościami go wykorzystania w branży reklamowej.
Barlid jest w pełni Polską myślą innowacyjną, jego nazwa, konstrukcja jak również sam brelok są zastrzeżone na terenie Krajów Unii Europejskiej.
Źródło: SRW Ogar