logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartek Gołębiowski jurorem festiwalu Eurobest 2018

  PR 19.11.2018, przeczytano 612 razy

W gronie jury tegorocznego festiwalu Eurobest 2018 zasiądzie Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji kreatywnej Gong, który jako jedyny reprezentant branży reklamowej z Polski, będzie oceniał zgłoszone prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartek-golebiowski-jurorem-festiwalu-eurobest-2018,380197,artykul.html

Because Creativity matters”. Eurobest to jeden z najważniejszych konkursów w branży reklamowej w Europie, nagradzający najbardziej kreatywne, innowacyjne, a zarazem efektywne kampanie. Organizowany od 1988 r., jest również miejscem spotkań i wymiany doświadczeń dla przedstawicieli agencji, twórców filmowych, klientów oraz ludzi związanych z branżą kreatywną z całego świata.

Do międzynarodowego grona jurorów festiwalu Eurobest 2018 został zaproszony Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji Gong (Group One). Wraz z ekspertami m.in. z Francji, Niemiec, Włoch czy Wielkiej Brytanii będzie oceniał prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft. Zespołem pokieruje Wesley ter Haar, COO MediaMonks/Global.

Bartek Gołębiowski, jest dyrektorem kreatywnym z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Założył i prowadzi GONG, jedną z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service w Polsce. Zarządza wielokrotnie nagradzanym zespołem kreatywnym, pracującym dla klientów w całej Europie, a także w Azji i Stanach Zjednoczonych. Należą do nich Huawei, Netflix, ING Bank, L'Oreal i Virgin Mobile. Bartek Gołębiowski był również jurorem konkursu Cannes Lions, New York Festivals, Euro Effies oraz wielu innych festiwali reklamowych. Autor licznych artykułów, wykładów i warsztatów na temat marketingu cyfrowego i innowacji.

Festiwal Eurobest 2018, który co roku organizowany jest w innym mieście, tym razem odbędzie się w Londynie. Zgłoszone prace będą oceniane w 21 kategoriach, a nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali 10 grudnia br.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764