logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars

  PR 13.11.2019, przeczytano 737 razy
ilustracja

Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartek-ostalowski-promuje-ekspresowa-dostawe-z-inter-cars,384695,artykul.html

"Ekspresowa dostawa z Inter Cars" to najnowsza produkcja przygotowana przez zespół Bartka Ostałowskiego. Film w zabawny i nieco ekscentryczny sposób pokazuje, że komfort oraz satysfakcja klientów Inter Cars są dla firmy zawsze na pierwszym miejscu.

Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie profesjonalny kierowca wyścigowy i drifter, który pomimo tego, że nie ma obu rąk, startuje w regularnych zawodach, konkurując z pełnosprawnymi kierowcami. Pomimo swojej niepełnosprawności posiada międzynarodową licencję federacji FIA. Jest zawodnikiem Driftingowych Mistrzostw Polski, ligi Drift Masters European Championship i Drift Kings. Jako jedyny Polak w historii wystąpił w najpopularniejszym programie motoryzacyjnym na świecie – „The Grand Tour” u boku Richarda Hammonda.

Źródło: Inter Cars SA

www.intercars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764