logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartek Ostałowski został ambasadorem Inter Cars

  PR 05.04.2018, przeczytano 2139 razy
ilustracjastrzałka

Inter Cars, dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo – Wschodniej, pogłębia dotychczasową współpracę z Bartkiem Ostałowskim. Drifter będzie twarzą nadchodzących kampanii polskiej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartek-ostalowski-zostal-ambasadorem-inter-cars,36048,artykul.html

Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie drifter z licencją FIA, który prowadzi samochód bez użycia rąk. W wieku 19 lat, przeżył wypadek na motocyklu, w którym stracił obie ręce. Pomimo tego tragicznego zdarzenia, nie podał się i walczy o spełnienie własnych marzeń. Dzięki wsparciu m.in Inter Cars jego samochód przeszedł szereg zmian, dzięki którym może on rywalizować na równych zasadach z innymi zawodnikami. Ostałowski oprócz bycia profesjonalnym drifterem jest także artystą i ambasadorem projektu Avalon Extreme, na rzecz którego aktywnie działa.

Firma Inter Cars współpracowała z Bartkiem Ostałowskim już wcześniej. Kierowca brał udział w licznych eventach, organizowanych przez dystrybutora w tym m.in. Inter Cars Motor Show, gdzie ścigał się z czołówką polskiej i zagranicznej elity motor sportu.

ilustracjastrzałka

Obecnie Inter Cars zdecydował się poszerzyć kooperację, angażując driftera do kampanii wizerunkowych, promujących m.in. Katalog Online i konkurs Young Car Mechanic. Materiały z wizerunkiem Bartka Ostałowskiego obejmować będą działania online, offline, a także udział w wydarzeniach.

Ponadto dystrybutor wraz z innymi partnerami, firmami Sachs i Castrol, zaangażował się w odbudowę spalonego podczas treningu samochodu, który kierowca skrupulatnie przygotowywał do nadchodzącego sezonu.

Źródło: Inter Cars

www.intercars.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764