logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartek Ostałowski został ambasadorem Inter Cars

  PR 05.04.2018, przeczytano 1821 razy
ilustracjastrzałka

Inter Cars, dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo – Wschodniej, pogłębia dotychczasową współpracę z Bartkiem Ostałowskim. Drifter będzie twarzą nadchodzących kampanii polskiej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartek-ostalowski-zostal-ambasadorem-inter-cars,36048,artykul.html

Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie drifter z licencją FIA, który prowadzi samochód bez użycia rąk. W wieku 19 lat, przeżył wypadek na motocyklu, w którym stracił obie ręce. Pomimo tego tragicznego zdarzenia, nie podał się i walczy o spełnienie własnych marzeń. Dzięki wsparciu m.in Inter Cars jego samochód przeszedł szereg zmian, dzięki którym może on rywalizować na równych zasadach z innymi zawodnikami. Ostałowski oprócz bycia profesjonalnym drifterem jest także artystą i ambasadorem projektu Avalon Extreme, na rzecz którego aktywnie działa.

Firma Inter Cars współpracowała z Bartkiem Ostałowskim już wcześniej. Kierowca brał udział w licznych eventach, organizowanych przez dystrybutora w tym m.in. Inter Cars Motor Show, gdzie ścigał się z czołówką polskiej i zagranicznej elity motor sportu.

ilustracjastrzałka

Obecnie Inter Cars zdecydował się poszerzyć kooperację, angażując driftera do kampanii wizerunkowych, promujących m.in. Katalog Online i konkurs Young Car Mechanic. Materiały z wizerunkiem Bartka Ostałowskiego obejmować będą działania online, offline, a także udział w wydarzeniach.

Ponadto dystrybutor wraz z innymi partnerami, firmami Sachs i Castrol, zaangażował się w odbudowę spalonego podczas treningu samochodu, który kierowca skrupulatnie przygotowywał do nadchodzącego sezonu.

Źródło: Inter Cars

www.intercars.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764