WIADOMOŚCI

Bartłomiej Batte na czele sieci reklamowej Digital Contact

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 135 razy

Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w Digital Contact, spółki należącej do Tarsago Media Group. Bartłomiej będzie odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz jego rozwój w obszarze reklamy on-line. Zajmie się również wsparciem i dalszym w rozwojem Digital Contact działającej na rynku rumuńskim w ramach grupy Tarsago.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-batte-na-czele-sieci-reklamowej-digital-contact,34462,artykul.html

- Widzimy jak nasi klienci zarówno z sektora B2C, B2B jak również e-commerce coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu  szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i jednocześnie przy wykorzystaniu danych behawioralnych poszerzamy naszą ofertę mailingową. – mówi Bartomiej Batte.

Bartłomiej Batte posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu. Wcześniej związany był miedzy innymi z takimi agencjami jak: OAN, Netaffiliation, Revenue Alley czy Grupą ClickAd.

Digital Contact to internetowa sieć reklamowa świadcząca usługi w obszarze reklamy online. Pomaga swoim Partnerom zbudować skuteczną strategię reklamowania się w internecie, przygotowuje rekomendacje działań, placementów oraz media plany. Sieć specjalizuje się w realizacji kampanii display, content marketingu, kampaniach na urządzeniach mobilnych, SMS/MMS oraz reklamie in- tekst. Ofertę sieci uzupełniają własne bazy mailingowe B2B i B2C.

Hobbistycznie Barłomiej Batte zajmuje się kajakarstwem.

Źródło: Digital Contact

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone