logo
WIADOMOŚCI

Bartłomiej Batte na czele sieci reklamowej Digital Contact

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 146 razy

Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w Digital Contact, spółki należącej do Tarsago Media Group. Bartłomiej będzie odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz jego rozwój w obszarze reklamy on-line. Zajmie się również wsparciem i dalszym w rozwojem Digital Contact działającej na rynku rumuńskim w ramach grupy Tarsago.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-batte-na-czele-sieci-reklamowej-digital-contact,34462,artykul.html

- Widzimy jak nasi klienci zarówno z sektora B2C, B2B jak również e-commerce coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu  szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i jednocześnie przy wykorzystaniu danych behawioralnych poszerzamy naszą ofertę mailingową. – mówi Bartomiej Batte.

Bartłomiej Batte posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu. Wcześniej związany był miedzy innymi z takimi agencjami jak: OAN, Netaffiliation, Revenue Alley czy Grupą ClickAd.

Digital Contact to internetowa sieć reklamowa świadcząca usługi w obszarze reklamy online. Pomaga swoim Partnerom zbudować skuteczną strategię reklamowania się w internecie, przygotowuje rekomendacje działań, placementów oraz media plany. Sieć specjalizuje się w realizacji kampanii display, content marketingu, kampaniach na urządzeniach mobilnych, SMS/MMS oraz reklamie in- tekst. Ofertę sieci uzupełniają własne bazy mailingowe B2B i B2C.

Hobbistycznie Barłomiej Batte zajmuje się kajakarstwem.

Źródło: Digital Contact

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone