
Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Został doceniony za dotychczasową pracę dla klientów i powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.
Bartłomiej Lissowski jest częścią teamu Mediahub od jesieni 2020 roku, kiedy dołączył do agencji jako senior media manager. Do tej pory wraz z zespołem zajmował się obsługą takich klientów jak: Decathlon, Yes Biżuteria, Columbus Energy, Booksy, InPost, INEA, Dr. Max, Goodvalley. Ostatnio był szczególnie zaangażowany w docenione przez rynek kampanie marki Yes Biżuteria (m.in. Grand Prix Effie 2022), wygrany przetarg Goodvalley i launch marki Dolina Dobra, a na przełomie 2022/2023 w przetarg INEA - również zakończony sukcesem agencji.
Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę markami. Dodatkowo wykorzysta swoje doświadczenie, by wspierać dalszy rozwój i zwiększyć efektywność biznesową całej agencji. Do jego obowiązków należy także ścisła współpraca z pozostałymi specjalistycznymi jednostkami Mediahub (m.in. digital, trading, strategia), by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z marek.
W Mediahub ten awans wiąże się także z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów.
- Rok 2022 i wcześniejszy były dla nas znaczące pod względem wzrostu biznesu - wskazuje Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Znaleźliśmy się także w gronie najczęściej nagradzanych agencji - powiększyliśmy nasze konto o kolejne statuetki Effie, KTR, Innovation czy Mixx Awards. Czujemy się tym niezwykle zmotywowani i dalej inwestujemy w ofertę dla naszych klientów, by zapewnić stały, wyjątkowy poziom usług. Wierzymy, że wkład Bartka będzie tu nieoceniony. Wnosi nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale przede wszystkim wspaniałe podejście do ludzi - podkreśla.
- Znajdujemy się w ciekawym i rozwojowym dla agencji momencie, a ja jestem niezwykle podekscytowany nowymi wyzwaniami - komentuje Bartłomiej Lissowski, media communication director Mediahub. - Wraz z zespołem dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci czuli, że oferujemy im rozwiązania, pozwalające napędzać ich biznes w niepewnych czasach - dodaje Lissowski, który zamierza jak najlepiej wykorzystać swoje 22-letnie doświadczenie pracy w branży. Zanim dołączył do agencji, pracował m.in. w Grupie Interia, Starcomie i Media Group.
Źródło: MediaHub Poland