logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Lissowski awansuje w Mediahub

  PR 23.02.2023, przeczytano 735 razy
ilustracja

Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Został doceniony za dotychczasową pracę dla klientów i powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-lissowski-awansuje-w-mediahub,399063,artykul.html

Bartłomiej Lissowski jest częścią teamu Mediahub od jesieni 2020 roku, kiedy dołączył do agencji jako senior media manager. Do tej pory wraz z zespołem zajmował się obsługą takich klientów jak: Decathlon, Yes Biżuteria, Columbus Energy, Booksy, InPost, INEA, Dr. Max, Goodvalley. Ostatnio był szczególnie zaangażowany w docenione przez rynek kampanie marki Yes Biżuteria (m.in. Grand Prix Effie 2022), wygrany przetarg Goodvalley i launch marki Dolina Dobra, a na przełomie 2022/2023 w przetarg INEA - również zakończony sukcesem agencji.  

Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę markami. Dodatkowo wykorzysta swoje doświadczenie, by wspierać dalszy rozwój i zwiększyć efektywność biznesową całej agencji. Do jego obowiązków należy także ścisła współpraca z pozostałymi specjalistycznymi jednostkami Mediahub (m.in. digital, trading, strategia), by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z marek.

W Mediahub ten awans wiąże się także z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów.

- Rok 2022 i wcześniejszy były dla nas znaczące pod względem wzrostu biznesu - wskazuje Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Znaleźliśmy się także w gronie najczęściej nagradzanych agencji - powiększyliśmy nasze konto o kolejne statuetki Effie, KTR, Innovation czy Mixx Awards. Czujemy się tym niezwykle zmotywowani i dalej inwestujemy w ofertę dla naszych klientów, by zapewnić stały, wyjątkowy poziom usług. Wierzymy, że wkład Bartka będzie tu nieoceniony. Wnosi nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale przede wszystkim wspaniałe podejście do ludzi - podkreśla.

- Znajdujemy się w ciekawym i rozwojowym dla agencji momencie, a ja jestem niezwykle podekscytowany nowymi wyzwaniami - komentuje Bartłomiej Lissowski, media communication director Mediahub. - Wraz z zespołem dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci czuli, że oferujemy im rozwiązania, pozwalające napędzać ich biznes w niepewnych czasach - dodaje Lissowski, który zamierza jak najlepiej wykorzystać swoje 22-letnie doświadczenie pracy w branży. Zanim dołączył do agencji, pracował m.in. w Grupie Interia, Starcomie i Media Group.

Źródło: MediaHub Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764