logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Lissowski awansuje w Mediahub

  PR 23.02.2023, przeczytano 941 razy
ilustracja

Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Został doceniony za dotychczasową pracę dla klientów i powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-lissowski-awansuje-w-mediahub,399063,artykul.html

Bartłomiej Lissowski jest częścią teamu Mediahub od jesieni 2020 roku, kiedy dołączył do agencji jako senior media manager. Do tej pory wraz z zespołem zajmował się obsługą takich klientów jak: Decathlon, Yes Biżuteria, Columbus Energy, Booksy, InPost, INEA, Dr. Max, Goodvalley. Ostatnio był szczególnie zaangażowany w docenione przez rynek kampanie marki Yes Biżuteria (m.in. Grand Prix Effie 2022), wygrany przetarg Goodvalley i launch marki Dolina Dobra, a na przełomie 2022/2023 w przetarg INEA - również zakończony sukcesem agencji.  

Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę markami. Dodatkowo wykorzysta swoje doświadczenie, by wspierać dalszy rozwój i zwiększyć efektywność biznesową całej agencji. Do jego obowiązków należy także ścisła współpraca z pozostałymi specjalistycznymi jednostkami Mediahub (m.in. digital, trading, strategia), by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z marek.

W Mediahub ten awans wiąże się także z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów.

- Rok 2022 i wcześniejszy były dla nas znaczące pod względem wzrostu biznesu - wskazuje Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Znaleźliśmy się także w gronie najczęściej nagradzanych agencji - powiększyliśmy nasze konto o kolejne statuetki Effie, KTR, Innovation czy Mixx Awards. Czujemy się tym niezwykle zmotywowani i dalej inwestujemy w ofertę dla naszych klientów, by zapewnić stały, wyjątkowy poziom usług. Wierzymy, że wkład Bartka będzie tu nieoceniony. Wnosi nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale przede wszystkim wspaniałe podejście do ludzi - podkreśla.

- Znajdujemy się w ciekawym i rozwojowym dla agencji momencie, a ja jestem niezwykle podekscytowany nowymi wyzwaniami - komentuje Bartłomiej Lissowski, media communication director Mediahub. - Wraz z zespołem dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci czuli, że oferujemy im rozwiązania, pozwalające napędzać ich biznes w niepewnych czasach - dodaje Lissowski, który zamierza jak najlepiej wykorzystać swoje 22-letnie doświadczenie pracy w branży. Zanim dołączył do agencji, pracował m.in. w Grupie Interia, Starcomie i Media Group.

Źródło: MediaHub Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764