logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Marszałek wystartuje w barwach Orlen Team

  PR 20.01.2020, przeczytano 434 razy

ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-marszalek-wystartuje-w-barwach-orlen-team,385386,artykul.html

- Konsekwentnie budujemy pozycję marki ORLEN w powiązaniu ze sportem na najwyższym poziomie. W ten sposób wzmacniamy jej globalne postrzeganie, co przekłada się też na wymierne korzyści finansowe. Nasze produkty petrochemiczne, asfalty, czy oleje są dostępne w ponad stu krajach, na sześciu kontynentach. W tym roku zamierzamy wzmacniać rozpoznawalność marki ORLEN za granicą, zwłaszcza w kontekście stacji paliw należących do Grupy. Proces cobrandingu będziemy wspierać właśnie poprzez zaangażowanie w sport. Mam satysfakcję, że PKN ORLEN będzie miał także swój udział w sukcesach polskiego motorowodniaka, tym bardziej, że zawody w tej dyscyplinie śledzi miliard kibiców na całym świecie – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

W ramach pakietu sponsorskiego logotyp ORLEN będzie głównym elementem malowania bolidu Polaka, który pływa w barwach zespołu Emirates Racing. Znajdzie się także na kaskach i odzieży teamu wspierającego zawodnika oraz na jego boksach i namiocie ekspozycyjnym rozstawianym podczas wyścigów. Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem logo ORLEN, VERVA i ORLEN Team. Umowa przewiduje ponadto zaangażowanie Bartłomieja Marszałka w działania eventowe PKN ORLEN.

Bartłomiej Marszałek to utytułowany sportowiec, dla którego ubiegły sezon w wodnej Formule 1 był przełomowy. W grudniu 2019 roku zajął trzecie miejsce podczas Grand Prix w Szardży, co dało mu piątą pozycję w klasyfikacji generalnej Mistrzostw Świata F1H2O. W tegorocznym, dziewiątym już sezonie w F1 zapowiada walkę o jeszcze wyższą pozycję. Sportowiec w przygotowaniach do startów korzysta wyłącznie z polskiej myśli technicznej, współpracując z rodzimymi firmami, specjalistami i ośrodkami naukowymi. Samodzielnie koordynuje prace swojego zespołu i osobiście przygotowuje bolidy do startów.

- Jestem dumny, że mogłem dołączyć do ORLEN Teamu, w barwach którego występują znakomici sportowcy. To dla mnie duże wyróżnienie, a także odpowiedzialność, by jak najlepiej reprezentować zespół na międzynarodowych zawodach. Jestem zdeterminowany, by przy wsparciu PKN ORLEN rozwijać się i stworzyć sobie warunki do tego, aby realnie myśleć o sięgnięciu po tytuł mistrza świata – mówi Bartłomiej Marszałek.

Wodna Formuła 1 jest elitarną serią wyścigową wzorowaną na samochodowej F1. Rywalizację 18 kierowców, których bolidy pędzą z prędkością 250 km/h, ogląda miliard widzów w 83 krajach. Na cykl Mistrzostw Świata składają się wyścigi Grand Prix rozgrywane w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

ORLEN Team funkcjonuje od 20 lat. Występujący w nim zawodnicy reprezentują, poza wodną Formułą 1, także cross country, enduro, karting, Formułę 1, rajdy samochodowe, WRC, żużel i motoparalotniarstwo. Do ORLEN Teamu należą sportowcy, doskonale znani nie tylko w kraju, ale także poza jego granicami, m.in. Robert Kubica i Jakub Przygoński.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764