logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub

  PR 01.02.2023, przeczytano 811 razy
ilustracja

Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-stanczak-liderem-teamu-ing-w-mediahub,398842,artykul.html

Zadanie czuwania nad efektywnością biznesową projektów ING, powierzono doświadczonemu menedżerowi. Stańczak pracuje w branży od 12 lat. Zaczynał i większość kariery spędził w grupie OMD. Rozwijał się wspierając strategicznie i operacyjnie klientów z różnych sektorów. W ostatnich latach pracował dla Nivea oraz Tchibo - dla obu brandów był kluczowym kontaktem. W OMD pełnił również rolę supervisora tv oraz digital. Ostatnio pracował dla Shopee, gdzie jako szef mediów  koordynował launch marki na polskim rynku.

Natomiast dotychczasowy communication director - Witold Adamski, po ośmiu latach pracy w Mediahub, zamierza podjąć nowe wyzwania zawodowe. Pozostaje w branży, ale szczegółów jeszcze nie zdradza.   

- Razem z ING od lat skutecznie podejmujemy biznesowe wyzwania - komentuje zmianę warty w zespole Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Nasze wysiłki wiele razy zdobyły uznanie branży - ogromną satysfakcją dają nam zwłaszcza wspólne Effie. I od zawsze jest to zasługą zaangażowanego w pracę zespołu wysokiej klasy, świetnie dobranych specjalistów. Witek zapisał ważną kartę w dotychczasowej historii tej współpracy. Jesteśmy pełni uznania dla jego profesjonalizmu. Dziękujemy i trzymamy kciuki za jego nowe plany. Jednocześnie marka ING od zawsze jest magnesem dla ambitnych ludzi. Właśnie takich jak Bartek, którzy razem z nami widzą dla siebie szansę rozwoju. Nie mamy wątpliwości, że przekazujemy jej obsługę w ręce mediowca z krwi i kości - dodaje i podkreśla, że nowy lider ma świetne referencje z rynku, w tym bardzo wysokie oceny klientów i współpracowników.

Do głównych zadań Stańczaka należy koncentracja na strategicznych celach ING, koordynacja pracy kilkunastoosobowego zespołu, a także w zależności od potrzeb włączenie w ten proces pozostałych ekspertów agencji.

-  Mimo niepewnych czasów na całym rynku, w nowym miejscu czuję wspaniałą energię i gotowość do innowacyjnej, przełomowej pracy dla klienta - wskazuje Stańczak. - Wierzę, że w połączeniu z moim cross-mediowym i strategicznym doświadczeniem to dobry potencjał dla dalszego rozwoju - dodaje.

Mediahub pracuje dla ING Banku Śląskiego od 24 lat. W ubiegłym roku po raz kolejny potwierdził swoje kompetencje, wygrywając globalny przetarg na obsługę marki na polskim rynku.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764