logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

  PR 09.06.2025, przeczytano 206 razy
ilustracja

Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich, w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-szponarski-wzmacnia-zespol-altavia-kamikaze-%2B-k2,409187,artykul.html

Bartłomiej Szponarski jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne). Karierę w branży marketingowej rozpoczynał w 2016 r. w agencji Lemonhands. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracował przez 4 lata jako analityk biznesowy w spółce Nełsa, działającej na rynku kontraktów budowlanych i przemysłowych.

Jego pasją jest realizacja inicjatyw edukacyjnych w obszarze AI i robotyki. Przez lata, z przekonaniem o ich potencjale, organizował warsztaty i eventy, które przybliżały uczniom i studentom praktyczną stronę tych dziedzin.

W Altavia Kamikaze + K2 obejmuje stanowisko AI & automation manager i zajmie się m.in. obszarem narzędzi wykorzystywanych przez agencję w pracy dla klientów. Jest to nowe stanowisko w agencji.

Będzie raportował do Bartosza Załęckiego, który pełni w agencji rolę Partnera.

- Klienci oczekują dziś od agencji coraz sprawniejszej i bardziej jakościowej pracy m.in. w oparciu o narzędzia AI. My jednak wiemy jużże pojedyncze narzędzia nie robią różnicy, prawdziwą różnicę robi całościowe myślenie i umiejętność budowy kliento-centrycznych zintegrowanych przepływów pracy (workflows), dzięki którym agencja może osiągać tak postawione cele - komentuje Bartosz Załęcki, Partner, innovation and growth w Altavia Kamikaze + K2 - Klienci rozliczą swoje agencje z kompetencji i skuteczności w obszarze AI. My mamy długofalowy plan transformacji na przyszłość oraz udane wdrożenia na już, więc chcemy utrzymać pozycję lidera innowacyjności.

Bartłomiej Szponarski jako AI & automation manager będzie również wspierał dalszy rozwój wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, czyli „one-stop shop”: Kreacji 360, One Social, Content Factory (studio design), SEO&Content, Media Planning (online and offline), CX&Martech, WebDev, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy PR Director i rzecznik prasowy DHL eCommerce
W czerwcu do zespołu DHL eCommerce Polska dołączyła Ewa Grzech, obejmując stanowisko PR Director.
Kuczera i Tarapata w Altavia Kamikaze + K2
Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym...
Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764