
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich, w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.
Bartłomiej Szponarski jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne). Karierę w branży marketingowej rozpoczynał w 2016 r. w agencji Lemonhands. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracował przez 4 lata jako analityk biznesowy w spółce Nełsa, działającej na rynku kontraktów budowlanych i przemysłowych.
Jego pasją jest realizacja inicjatyw edukacyjnych w obszarze AI i robotyki. Przez lata, z przekonaniem o ich potencjale, organizował warsztaty i eventy, które przybliżały uczniom i studentom praktyczną stronę tych dziedzin.
W Altavia Kamikaze + K2 obejmuje stanowisko AI & automation manager i zajmie się m.in. obszarem narzędzi wykorzystywanych przez agencję w pracy dla klientów. Jest to nowe stanowisko w agencji.
Będzie raportował do Bartosza Załęckiego, który pełni w agencji rolę Partnera.
- Klienci oczekują dziś od agencji coraz sprawniejszej i bardziej jakościowej pracy m.in. w oparciu o narzędzia AI. My jednak wiemy już, że pojedyncze narzędzia nie „robią różnicy”, prawdziwą różnicę robi całościowe myślenie i umiejętność budowy kliento-centrycznych zintegrowanych przepływów pracy (workflows), dzięki którym agencja może osiągać tak postawione cele - komentuje Bartosz Załęcki, Partner, innovation and growth w Altavia Kamikaze + K2 - Klienci rozliczą swoje agencje z kompetencji i skuteczności w obszarze AI. My mamy długofalowy plan transformacji na przyszłość oraz udane wdrożenia na już, więc chcemy utrzymać pozycję lidera innowacyjności.
Bartłomiej Szponarski jako AI & automation manager będzie również wspierał dalszy rozwój wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, czyli „one-stop shop”: Kreacji 360, One Social, Content Factory (studio design), SEO&Content, Media Planning (online and offline), CX&Martech, WebDev, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.
Źródło: Altavia Kamikaze + K2