logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Eclipse Cross Phev

  PR 21.06.2021, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Bartłomiej Topa – świetny aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 3 lat, zasiadł właśnie a kierownicą najnowszego modelu spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Wybór tego niskoemisyjnego modelu podkreśla dbałość aktora o środowisko naturalne a nowe Mitsubishi pomoże w realizacji serii filmów edukacyjnych promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-ambasadorem-mitsubishi-eclipse-cross-phev,391969,artykul.html

Ważne zasady

Bartłomiej Topa – wybitny, niezwykle ceniony przez publiczność aktor i zdobywca wielu nagród filmowych, znany jest z kilkudziesięciu filmów długometrażowych oraz kultowych seriali. Już niebawem w kinach zadebiutuje najnowsza produkcja z jego udziałem – film kryminalny „Miasto” w reżyserii Marcina Sautera, na antenie TVN obejrzymy nowy serial Skazana” wyreżyserowany przez Bartosza Konopkę, a mieszkańcy Warszawy, Poznania, Gdańska, Torunia, Olsztyna, Włocławka i Częstochowy będą mieli wyjątkową okazję, by podziwiać aktorski talent Bartłomieja Topy podczas teatralnego spektaklu „Kolacja dla głupca” w reżyserii Cezarego Żaka. W życiu prywatnym i zawodowym aktor kieruje się ważnymi zasadami, a na liście jego priorytetów wysoką pozycję zajmuje dbałość o środowisko naturalne. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja i wspiera ich misję poprzez udział w kampaniach.  Bierze też udział w promowaniu zdrowej żywności – między innymi wzmacniającego odporność napoju Kurkumik. Od 3 lat jest związany z marką Mitsubishi Motors, będącą pionierem elektromobilności i producentem jednego z najbardziej przyjaznych środowisku modeli samochodów, jakim jest emitujący zaledwie 46 g CO2/km Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.

Ambasador modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

- Dbałość o ekologię i naszą planetę to jeden z moich priorytetów, dlatego wybrałem markę Mitsubishi, która oferuje samochody przyjazne środowisku. Ogromnie doceniam efektywny napęd 4x4 nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, niesamowitą ciszę i wygodę we wnętrzu i fakt, że będąc w mieście, nie muszę jeździć na stacje benzynowe i mogę ładować auto ze zwykłego gniazdka lub na stacji szybkiego ładowania. Wielką zaletą tego auta jest zasięg – dzięki niemu mogę pokonać w trasie ponad 600 km. – mówi Bartłomiej Topa.

Ekologiczny serial

Bartłomiej Topa bierze udział w serii filmów pod tytułem „Eko-tropy Bartka Topy”, promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia. Serial realizowany w najpiękniejszych zakątkach Polski, przedstawia ekologiczne ciekawostki i sposoby życia, ale zwraca także uwagę na nieznane szerzej, niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka, jednocześnie prezentując w tle innowacyjne, przyjazne środowisku pojazdy - ładowane z gniazdka, hybrydowe modele z elektrycznym napędem na 4 koła - Mitsubishi Outlander PHEV oraz nowy SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV .

Seria filmów „Eko-tropy Bartka Topy”, prezentowana w kanałach mediów społecznościowych polskiego oddziału Mitsubishi Motors rozpoczęła się wiosną ubiegłego roku. Bohaterowie „Eko-tropów Bartka Topy” to polscy przedsiębiorcy, naukowcy i pasjonaci – ciekawi, świadomi ekologicznie ludzie, dla których środowisko naturalne i jego ochrona są najważniejsze, co podkreślają w swoich inicjatywach, badaniach i sposobie prowadzenia biznesu. Serial zabiera widzów do ciekawych miejsc: jabłkowego sadu, gdzie od dziesiątków lat z pokolenia na pokolenie przekazuje się tajniki ekologicznej, naturalnej uprawy jabłoni bez użycia chemicznych środków ochrony roślin, ekologicznej pasieki z historią o pszczołach i ich wielkim znaczeniu dla ekosystemu, Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach, w którym chroni się niebo przed zanieczyszczeniem sztucznym światłem, ekologicznego gospodarstwa z dachem pokrytym trawą i instalacją fotowoltaiczną, Tatrzańskiego Parku Narodowego z piękną opowieścią o niedźwiedziach, czy – już niebawem – Białowieskiego Parku Narodowego – prastarej puszczy, w której żyją tak ważne dla środowiska wilki.

- Świat zmienia się na naszych oczach – w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Świadomość miażdżących efektów tych zmian jest coraz większa i stanowi realną szansę na poprawę. Ważne, by dostrzec, że wiele możemy zrobić sami, bo efekty naszych działań się sumują i w ten sposób mamy ogromny wpływ na naszą planetę, za którą jesteśmy odpowiedzialni. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym jak możemy z niej korzystać i jednocześnie o nią dbać. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas - ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć. – mówi aktor.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764