logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Eclipse Cross Phev

  PR 21.06.2021, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Bartłomiej Topa – świetny aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 3 lat, zasiadł właśnie a kierownicą najnowszego modelu spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Wybór tego niskoemisyjnego modelu podkreśla dbałość aktora o środowisko naturalne a nowe Mitsubishi pomoże w realizacji serii filmów edukacyjnych promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-ambasadorem-mitsubishi-eclipse-cross-phev,391969,artykul.html

Ważne zasady

Bartłomiej Topa – wybitny, niezwykle ceniony przez publiczność aktor i zdobywca wielu nagród filmowych, znany jest z kilkudziesięciu filmów długometrażowych oraz kultowych seriali. Już niebawem w kinach zadebiutuje najnowsza produkcja z jego udziałem – film kryminalny „Miasto” w reżyserii Marcina Sautera, na antenie TVN obejrzymy nowy serial Skazana” wyreżyserowany przez Bartosza Konopkę, a mieszkańcy Warszawy, Poznania, Gdańska, Torunia, Olsztyna, Włocławka i Częstochowy będą mieli wyjątkową okazję, by podziwiać aktorski talent Bartłomieja Topy podczas teatralnego spektaklu „Kolacja dla głupca” w reżyserii Cezarego Żaka. W życiu prywatnym i zawodowym aktor kieruje się ważnymi zasadami, a na liście jego priorytetów wysoką pozycję zajmuje dbałość o środowisko naturalne. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja i wspiera ich misję poprzez udział w kampaniach.  Bierze też udział w promowaniu zdrowej żywności – między innymi wzmacniającego odporność napoju Kurkumik. Od 3 lat jest związany z marką Mitsubishi Motors, będącą pionierem elektromobilności i producentem jednego z najbardziej przyjaznych środowisku modeli samochodów, jakim jest emitujący zaledwie 46 g CO2/km Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.

Ambasador modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

- Dbałość o ekologię i naszą planetę to jeden z moich priorytetów, dlatego wybrałem markę Mitsubishi, która oferuje samochody przyjazne środowisku. Ogromnie doceniam efektywny napęd 4x4 nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, niesamowitą ciszę i wygodę we wnętrzu i fakt, że będąc w mieście, nie muszę jeździć na stacje benzynowe i mogę ładować auto ze zwykłego gniazdka lub na stacji szybkiego ładowania. Wielką zaletą tego auta jest zasięg – dzięki niemu mogę pokonać w trasie ponad 600 km. – mówi Bartłomiej Topa.

Ekologiczny serial

Bartłomiej Topa bierze udział w serii filmów pod tytułem „Eko-tropy Bartka Topy”, promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia. Serial realizowany w najpiękniejszych zakątkach Polski, przedstawia ekologiczne ciekawostki i sposoby życia, ale zwraca także uwagę na nieznane szerzej, niekorzystne dla środowiska efekty działalności człowieka, jednocześnie prezentując w tle innowacyjne, przyjazne środowisku pojazdy - ładowane z gniazdka, hybrydowe modele z elektrycznym napędem na 4 koła - Mitsubishi Outlander PHEV oraz nowy SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV .

Seria filmów „Eko-tropy Bartka Topy”, prezentowana w kanałach mediów społecznościowych polskiego oddziału Mitsubishi Motors rozpoczęła się wiosną ubiegłego roku. Bohaterowie „Eko-tropów Bartka Topy” to polscy przedsiębiorcy, naukowcy i pasjonaci – ciekawi, świadomi ekologicznie ludzie, dla których środowisko naturalne i jego ochrona są najważniejsze, co podkreślają w swoich inicjatywach, badaniach i sposobie prowadzenia biznesu. Serial zabiera widzów do ciekawych miejsc: jabłkowego sadu, gdzie od dziesiątków lat z pokolenia na pokolenie przekazuje się tajniki ekologicznej, naturalnej uprawy jabłoni bez użycia chemicznych środków ochrony roślin, ekologicznej pasieki z historią o pszczołach i ich wielkim znaczeniu dla ekosystemu, Rezerwatu Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach, w którym chroni się niebo przed zanieczyszczeniem sztucznym światłem, ekologicznego gospodarstwa z dachem pokrytym trawą i instalacją fotowoltaiczną, Tatrzańskiego Parku Narodowego z piękną opowieścią o niedźwiedziach, czy – już niebawem – Białowieskiego Parku Narodowego – prastarej puszczy, w której żyją tak ważne dla środowiska wilki.

- Świat zmienia się na naszych oczach – w dużej mierze za sprawą ludzkich nieprzemyślanych działań w masowej skali, które zaburzają równowagę ekologiczną Ziemi. Świadomość miażdżących efektów tych zmian jest coraz większa i stanowi realną szansę na poprawę. Ważne, by dostrzec, że wiele możemy zrobić sami, bo efekty naszych działań się sumują i w ten sposób mamy ogromny wpływ na naszą planetę, za którą jesteśmy odpowiedzialni. Dlatego warto jak najwięcej mówić o naturze i o tym jak możemy z niej korzystać i jednocześnie o nią dbać. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas - ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć. – mówi aktor.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764