logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi

  PR 19.03.2019, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-nowym-ambasadorem-marki-mitsubishi,381712,artykul.html

Talent, odwaga i ambicja

Bartłomiej Topa - niezwykle utalentowany i lubiany aktor teatralny i filmowy - znany jest polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji - Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Biały”, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego „Wesele", ”Dom zły” i „Drogówka”. Uznanie krytyki, środowiska filmowego, dziennikarskiego oraz publiczności potwierdzają liczne tytuły – nagroda dla najlepszego aktora na OFF CAMERA FESTIWAL i Polska Nagroda Filmowa „Orły” oraz Złoty Lew za główną rolę męską. Wielką popularność zyskał też dzięki licznym rolom w kultowych polskich serialach: „Głęboka Woda” (reż. Magda Łazarkiewicz), „Czas honoru” (reż. Michał Rossa), „Oficer” (reż. Maciej Dejczer), hicie HBO „Wataha”, „Druga szansa” oraz głównej roli w nowym serialu ”Pod powierzchnią”. Drugą miłością i silną stroną Bartłomieja Topy jest teatr. Aktor gra na deskach teatru IMKA Tomasza Karolaka oraz w Teatrze 6. Piętro. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jest wegetarianinem i wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Już w maju zobaczymy go w głównej roli w filmie „Dziura w głowie” Piotra Subbotki i jeszcze w tym roku w filmie „Żelazny most” w reżyserii Moniki Jordan – Młodzianowskiej.

- Ten rok będzie dla mnie bardzo intensywny, z wieloma podróżami, więc cieszę się, że w natłoku obowiązków pomoże mi dobry samochód. – powiedział Bartłomiej Topa tuż po ceremonii wręczenia kluczyków do Mitsubishi Outlandera. - Miałem okazję do krótkiego zapoznania się z Mitsubishi Outlanderem i pierwsze wrażenia są znakomite. Podoba mi się wyrazista sylwetka, którą podkreśla głęboki czerwony kolor. Szczególnie ważne dla mnie jest ciche, wygodne i przestronne wnętrze. Mamy już pierwsze wspólne pomysły, więc jestem pewien, że współpraca z Mitsubishi zapowiada kolejną ciekawą przygodę – dodał aktor.

Ambasador modelu Mitsubishi Outlander

Bartłomiej Topa zostanie ambasadorem modelu Mitsubishi Outlander. Zasiądzie za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji 2019 Instyle Plus CVT 4WD, którą napędza benzynowa, 2-litrowa jednostka o mocy 150 KM w połączeniu z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT i napędem na 4 koła. Ten znany SUV spod znaku Trzech Diamentów jest niezwykle ceniony za przestronność 7-osobowego wnętrza, bogate wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa.

- Jestem zaszczycony perspektywą współpracy z tak cenionym i ambitnym artystą. Wielkim podziwem darzę jego najwyższy kunszt aktorski, odważne kreacje i ale prywatne, sportowe osiągnięcia i zaangażowanie społeczne. Wybór nowej „twarzy” marki Mitsubishi to dla nas ważny i przemyślany krok. Najwyższy kunszt, kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań i ambicja bliskie są zarówno nowemu ambasadorowi, jak i samej marce Mitsubishi Motors, słynącej z innowacyjnych rozwiązań technicznych. – skomentował decyzję firmy Yasuyuki Oyama podczas ceremonii przekazania kluczyków do nowego Mitsubishi, która odbyła się 19 marca 2019 roku w warszawskim salonie Mitsubishi Auto GT.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764