logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi

  PR 19.03.2019, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-nowym-ambasadorem-marki-mitsubishi,381712,artykul.html

Talent, odwaga i ambicja

Bartłomiej Topa - niezwykle utalentowany i lubiany aktor teatralny i filmowy - znany jest polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji - Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Biały”, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego „Wesele", ”Dom zły” i „Drogówka”. Uznanie krytyki, środowiska filmowego, dziennikarskiego oraz publiczności potwierdzają liczne tytuły – nagroda dla najlepszego aktora na OFF CAMERA FESTIWAL i Polska Nagroda Filmowa „Orły” oraz Złoty Lew za główną rolę męską. Wielką popularność zyskał też dzięki licznym rolom w kultowych polskich serialach: „Głęboka Woda” (reż. Magda Łazarkiewicz), „Czas honoru” (reż. Michał Rossa), „Oficer” (reż. Maciej Dejczer), hicie HBO „Wataha”, „Druga szansa” oraz głównej roli w nowym serialu ”Pod powierzchnią”. Drugą miłością i silną stroną Bartłomieja Topy jest teatr. Aktor gra na deskach teatru IMKA Tomasza Karolaka oraz w Teatrze 6. Piętro. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jest wegetarianinem i wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Już w maju zobaczymy go w głównej roli w filmie „Dziura w głowie” Piotra Subbotki i jeszcze w tym roku w filmie „Żelazny most” w reżyserii Moniki Jordan – Młodzianowskiej.

- Ten rok będzie dla mnie bardzo intensywny, z wieloma podróżami, więc cieszę się, że w natłoku obowiązków pomoże mi dobry samochód. – powiedział Bartłomiej Topa tuż po ceremonii wręczenia kluczyków do Mitsubishi Outlandera. - Miałem okazję do krótkiego zapoznania się z Mitsubishi Outlanderem i pierwsze wrażenia są znakomite. Podoba mi się wyrazista sylwetka, którą podkreśla głęboki czerwony kolor. Szczególnie ważne dla mnie jest ciche, wygodne i przestronne wnętrze. Mamy już pierwsze wspólne pomysły, więc jestem pewien, że współpraca z Mitsubishi zapowiada kolejną ciekawą przygodę – dodał aktor.

Ambasador modelu Mitsubishi Outlander

Bartłomiej Topa zostanie ambasadorem modelu Mitsubishi Outlander. Zasiądzie za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji 2019 Instyle Plus CVT 4WD, którą napędza benzynowa, 2-litrowa jednostka o mocy 150 KM w połączeniu z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT i napędem na 4 koła. Ten znany SUV spod znaku Trzech Diamentów jest niezwykle ceniony za przestronność 7-osobowego wnętrza, bogate wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa.

- Jestem zaszczycony perspektywą współpracy z tak cenionym i ambitnym artystą. Wielkim podziwem darzę jego najwyższy kunszt aktorski, odważne kreacje i ale prywatne, sportowe osiągnięcia i zaangażowanie społeczne. Wybór nowej „twarzy” marki Mitsubishi to dla nas ważny i przemyślany krok. Najwyższy kunszt, kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań i ambicja bliskie są zarówno nowemu ambasadorowi, jak i samej marce Mitsubishi Motors, słynącej z innowacyjnych rozwiązań technicznych. – skomentował decyzję firmy Yasuyuki Oyama podczas ceremonii przekazania kluczyków do nowego Mitsubishi, która odbyła się 19 marca 2019 roku w warszawskim salonie Mitsubishi Auto GT.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764