logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi

  PR 19.03.2019, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-topa-nowym-ambasadorem-marki-mitsubishi,381712,artykul.html

Talent, odwaga i ambicja

Bartłomiej Topa - niezwykle utalentowany i lubiany aktor teatralny i filmowy - znany jest polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji - Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Biały”, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego „Wesele", ”Dom zły” i „Drogówka”. Uznanie krytyki, środowiska filmowego, dziennikarskiego oraz publiczności potwierdzają liczne tytuły – nagroda dla najlepszego aktora na OFF CAMERA FESTIWAL i Polska Nagroda Filmowa „Orły” oraz Złoty Lew za główną rolę męską. Wielką popularność zyskał też dzięki licznym rolom w kultowych polskich serialach: „Głęboka Woda” (reż. Magda Łazarkiewicz), „Czas honoru” (reż. Michał Rossa), „Oficer” (reż. Maciej Dejczer), hicie HBO „Wataha”, „Druga szansa” oraz głównej roli w nowym serialu ”Pod powierzchnią”. Drugą miłością i silną stroną Bartłomieja Topy jest teatr. Aktor gra na deskach teatru IMKA Tomasza Karolaka oraz w Teatrze 6. Piętro. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jest wegetarianinem i wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Już w maju zobaczymy go w głównej roli w filmie „Dziura w głowie” Piotra Subbotki i jeszcze w tym roku w filmie „Żelazny most” w reżyserii Moniki Jordan – Młodzianowskiej.

- Ten rok będzie dla mnie bardzo intensywny, z wieloma podróżami, więc cieszę się, że w natłoku obowiązków pomoże mi dobry samochód. – powiedział Bartłomiej Topa tuż po ceremonii wręczenia kluczyków do Mitsubishi Outlandera. - Miałem okazję do krótkiego zapoznania się z Mitsubishi Outlanderem i pierwsze wrażenia są znakomite. Podoba mi się wyrazista sylwetka, którą podkreśla głęboki czerwony kolor. Szczególnie ważne dla mnie jest ciche, wygodne i przestronne wnętrze. Mamy już pierwsze wspólne pomysły, więc jestem pewien, że współpraca z Mitsubishi zapowiada kolejną ciekawą przygodę – dodał aktor.

Ambasador modelu Mitsubishi Outlander

Bartłomiej Topa zostanie ambasadorem modelu Mitsubishi Outlander. Zasiądzie za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji 2019 Instyle Plus CVT 4WD, którą napędza benzynowa, 2-litrowa jednostka o mocy 150 KM w połączeniu z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT i napędem na 4 koła. Ten znany SUV spod znaku Trzech Diamentów jest niezwykle ceniony za przestronność 7-osobowego wnętrza, bogate wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa.

- Jestem zaszczycony perspektywą współpracy z tak cenionym i ambitnym artystą. Wielkim podziwem darzę jego najwyższy kunszt aktorski, odważne kreacje i ale prywatne, sportowe osiągnięcia i zaangażowanie społeczne. Wybór nowej „twarzy” marki Mitsubishi to dla nas ważny i przemyślany krok. Najwyższy kunszt, kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań i ambicja bliskie są zarówno nowemu ambasadorowi, jak i samej marce Mitsubishi Motors, słynącej z innowacyjnych rozwiązań technicznych. – skomentował decyzję firmy Yasuyuki Oyama podczas ceremonii przekazania kluczyków do nowego Mitsubishi, która odbyła się 19 marca 2019 roku w warszawskim salonie Mitsubishi Auto GT.

Źródło: MITSUBISHI MOTORS

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764