logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartłomiej Trośniak awansuje na Business Directora

  PR 18.09.2023, przeczytano 289 razy
ilustracja

Bartłomiej Trośniak, dotychczasowy Senior Business Integration Manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics, awansuje na stanowisko Business Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartlomiej-trosniak-awansuje-na-business-directora,401396,artykul.html

W nowej roli Bartłomiej będzie odpowiadał za multikompetencyjny zespół ekspertów zajmujących się działaniami performance, pracujących w takich obszarach jak afiliacja, mailing czy social media. Dodatkowo Bartłomiej będzie współpracował z zespołami specjalistycznymi agencji mediowych i kreatywnych całej Grupy Publicis.

Bartłomiej Trośniak związany jest z branżą komunikacji marketingowej od 2011 roku, a z Publicis Groupe od 2020 roku. Posiada doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branż: finanse, ubezpieczenia i bankowość, FMCG, retail, telekomunikacja.

Źródło: Performics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764