logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Biały Studio Directorem w Isobar Polska

  PR 29.07.2015, przeczytano 2322 razy

Bartosz „Bart” Biały pokieruje zespołem designerów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-bialy-studio-directorem-w-isobar-polska,25549,artykul.html

Bart z reklamą związany jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywał jako designer i art director. Do Isobaru przeszedł z LOWE GGK gdzie pracował jako Head of Design i Senior Art Director. Wcześniej pracował w agencjach Mather Communications, McCann Erickson (obecnie McCann Worldgroup), Grandes Kochonos, TBWAHAGER i (obecnie TBWA) oraz w nieistniejącej już Czajkowski&Brajdić. Jako freelancer współpracuje w zakresie rysunku m.in. z magazynem GAGA. 

W portfolio ma współpracę z takimi klientami jak: Tele2, Plus, Nationwide, Warta, PKO BP, Żywiec Group (Warka, Żywiec), Unilever (Rama, Knorr, Flora, Cif), Nestle (Princessa, KitKat, Lion, Nescafe), SAB Miller, Kompania Piwowarska (Lech), Pernod Ricard (Wyborowa, Luksusowa, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Chivas Regal, Aberlour), PKN Orlen, Volvo, Suzuki, Opel, SEAT oraz Festiwal Filmów Erotycznych w Kino Praha. 

Laureat konkursów KTR i Kreatura. Jego prace publikowane były m.in. przez Luerzers Archive, Communications Art, Huffington Post, LeFigaro, Fubiz, Wired, Taxi, AdofDaMonth, Adsoftheworld, welovead i gutewerbung. 

Bartosz Biały na stanowisku Studio Directora zastąpił Mikołaja Dąbskiego, który dołączył do działającego w ramach Dentsu Aegis Network Polska zespołu Marketingu i PR. Dąbski jako Design Director będzie odpowiadał za identyfikację wizualną wszystkich spółek należących do grupy oraz nadzór nad realizacją wybranych projektów międzynarodowych z zakresu CI. 

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764