logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Bielas nowym Client Service Directorem w Focus Media Group

  PR 14.02.2019, przeczytano 341 razy

Bartosz Bielas awansował w strukturach Focus Media Group na stanowisko Client Service Director, na którym jest odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-bielas-nowym-client-service-directorem-w-focus-media-group,381231,artykul.html

Bartosz Bielas specjalizuje się w działaniach z obszaru digital ze szczególnym naciskiem na mobile i web development. Z Focus Media Group jest związany od 2013 roku. Obecnie na stanowisku Client Service Director kieruje działem obsługi klienta, realizującym projekty w obszarach: ATL, BTL i digital. Wcześniej jako Digital Account Director zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.

- Bartek jest dowodem na to, że profesjonalizm oraz zasadnicze podejście do zadań i wyzwań mogą iść w parze z budowaniem bardzo dobrych relacji międzyludzkich. Zespół, którym zarządza, zyskał nie tylko dobrego i merytorycznego szefa, ale również świetnego kompana, który zawsze wesprze w trudnych chwilach – powiedział Kamil Kupidura, Wiceprezes Focus Media Group.

Bartosz Bielas swoje ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobył, pracując również m.in. w Media Direction Digital, ClickAd czy Axel Springer Polska. Realizował działania dla takich klientów jak: AXA Direct, Citroen, Dell EMC, Finlandia, Grupa Żywiec, Jack Daniel’s, Lexus, PZU, Mercedes-Benz, Unilever.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

31 stycznia 2014 r. po raz pierwszy można było usłyszeć program Rock Radia. W związku ze zbliżającymi się 7. urodzinami stacji jej zespół zaplanował wyjątkowe obchody jubileuszu - aż 7 dni świętowania ze specjalnymi audycjami i konkursami. Pierwsze z nich pojawią się na antenie już w poniedziałek, 25 stycznia 2021 r., a finałem akcji będzie wielka impreza urodzinowa...
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce - grudzień 2020
Na podium rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w ostatnim miesiącu roku 2020 znalazły się kolejno portal Onet.pl (4941 cytowań), stacja radiowa RMF FM z wynikiem 4506 wzmianek oraz dziennik Rzeczpospolita, na który powoływano się 3402 razy. Pierwszą piątkę natomiast zamykają po kolei redakcja WP.pl ze...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę....
„Piecza” w Tok FM - pierwszy radiowy serial dokumentalny Agory
19 stycznia 2021 r. o godz. 12:00 swoją premierę będzie mieć „Piecza”. To radiowy serial dokumentalny, w którym co wtorek przez cztery kolejne tygodnie Michał Janczura opowie o pieczy zastępczej - systemie, do którego co roku trafiają setki dzieci. Odcinków serialu będzie można słuchać na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK...
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako oficjalny partner 29. Finału. Prócz medialnego wsparcia akcji redakcja przygotowała wyjątkowe aukcje i zbiórki internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764