logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Bielas nowym Client Service Directorem w Focus Media Group

  PR 14.02.2019, przeczytano 122 razy

Bartosz Bielas awansował w strukturach Focus Media Group na stanowisko Client Service Director, na którym jest odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-bielas-nowym-client-service-directorem-w-focus-media-group,381231,artykul.html

Bartosz Bielas specjalizuje się w działaniach z obszaru digital ze szczególnym naciskiem na mobile i web development. Z Focus Media Group jest związany od 2013 roku. Obecnie na stanowisku Client Service Director kieruje działem obsługi klienta, realizującym projekty w obszarach: ATL, BTL i digital. Wcześniej jako Digital Account Director zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.

- Bartek jest dowodem na to, że profesjonalizm oraz zasadnicze podejście do zadań i wyzwań mogą iść w parze z budowaniem bardzo dobrych relacji międzyludzkich. Zespół, którym zarządza, zyskał nie tylko dobrego i merytorycznego szefa, ale również świetnego kompana, który zawsze wesprze w trudnych chwilach – powiedział Kamil Kupidura, Wiceprezes Focus Media Group.

Bartosz Bielas swoje ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobył, pracując również m.in. w Media Direction Digital, ClickAd czy Axel Springer Polska. Realizował działania dla takich klientów jak: AXA Direct, Citroen, Dell EMC, Finlandia, Grupa Żywiec, Jack Daniel’s, Lexus, PZU, Mercedes-Benz, Unilever.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Kino Polska TV SA („Grupa”, „Grupa KPTV”) opublikowała raport okresowy za 2018 rok. W okresie styczeń-grudzień 2018 roku Grupa odnotowała 149,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 21% rok do roku), głównie dzięki włączeniu w struktury Grupy spółki Stopklatka SA („Stopklatka”) oraz rozwijanym kanałom telewizyjnym...
Internetowa platforma Kukbuk.pl w nowej odsłonie
Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia...
Badanie: „Czy leci z nami robot?”
Blisko 73 proc. dziennikarzy ma pozytywne nastawienie do AI i z ciekawością czeka na to, co jeszcze przyniesie faktyczne wprowadzenie tej technologii. Taki sam procent jest zdania, że sztuczna inteligencja wpłynie pozytywnie na ich codzienność lub znacznie ją odmieni. To wyniki z przeprowadzonego przez agencję PR d*fusion communication badania pt. „Czy leci z nami...
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM
Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764