logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Bielas nowym Client Service Directorem w Focus Media Group

  PR 14.02.2019, przeczytano 148 razy

Bartosz Bielas awansował w strukturach Focus Media Group na stanowisko Client Service Director, na którym jest odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-bielas-nowym-client-service-directorem-w-focus-media-group,381231,artykul.html

Bartosz Bielas specjalizuje się w działaniach z obszaru digital ze szczególnym naciskiem na mobile i web development. Z Focus Media Group jest związany od 2013 roku. Obecnie na stanowisku Client Service Director kieruje działem obsługi klienta, realizującym projekty w obszarach: ATL, BTL i digital. Wcześniej jako Digital Account Director zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.

- Bartek jest dowodem na to, że profesjonalizm oraz zasadnicze podejście do zadań i wyzwań mogą iść w parze z budowaniem bardzo dobrych relacji międzyludzkich. Zespół, którym zarządza, zyskał nie tylko dobrego i merytorycznego szefa, ale również świetnego kompana, który zawsze wesprze w trudnych chwilach – powiedział Kamil Kupidura, Wiceprezes Focus Media Group.

Bartosz Bielas swoje ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobył, pracując również m.in. w Media Direction Digital, ClickAd czy Axel Springer Polska. Realizował działania dla takich klientów jak: AXA Direct, Citroen, Dell EMC, Finlandia, Grupa Żywiec, Jack Daniel’s, Lexus, PZU, Mercedes-Benz, Unilever.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764