logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Kuczyński na stanowisku Buying Intelligence Director w Group One Media

  PR 07.11.2022, przeczytano 191 razy
ilustracja

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-kuczynski-na-stanowisku-buying-intelligence-director-w-group-one-media,397877,artykul.html

To nowo powstałe stanowisko, które zostało powołane w związku ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu Buying TV.

- Podczas gdy w pierwszym półroczu rynek reklamy TV notuje spadki, wydatki portfolio naszych klientów w tym medium urosły o 40%. Media tradycyjne to obszar, który chcemy stale rozwijać i zapewniać naszym klientom stałą obsługę na najwyższym poziomie. W reklamie telewizyjnej jest przestrzeń do optymalizacji i wprowadzania nowych rozwiązań, także tych na styku reklamy offline i online. Dołączenie do zespołu Bartka Kuczyńskiego wzmacnia nasze kompetencje i pozwala na realizowanie wysokich celów w ramach rozwoju oferty reklamy telewizyjnej - mówi Bartosz Krzewski, COO Group One Media.

Bartosz Kuczyński przez 15-lat kariery zawodowej związany był z grupą OMG, w której od 2014 roku odpowiedzialny był za strategię zakupu TV, nadzór nad kampaniami i realizację kontraktów dla wszystkich klientów OMD, PHD oraz MDM, w tym m.in. za współpracę z takimi reklamodawcami jak Nivea, McDonald's, Provident, Nissan, Renault, Berlin Chemie, Reckitt Benckiser, Bayer, UPC, Mercedes, Tchibo, BSH, Hortex, czy Answear.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764