logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Kuczyński na stanowisku Buying Intelligence Director w Group One Media

  PR 07.11.2022, przeczytano 471 razy
ilustracja

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-kuczynski-na-stanowisku-buying-intelligence-director-w-group-one-media,397877,artykul.html

To nowo powstałe stanowisko, które zostało powołane w związku ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu Buying TV.

- Podczas gdy w pierwszym półroczu rynek reklamy TV notuje spadki, wydatki portfolio naszych klientów w tym medium urosły o 40%. Media tradycyjne to obszar, który chcemy stale rozwijać i zapewniać naszym klientom stałą obsługę na najwyższym poziomie. W reklamie telewizyjnej jest przestrzeń do optymalizacji i wprowadzania nowych rozwiązań, także tych na styku reklamy offline i online. Dołączenie do zespołu Bartka Kuczyńskiego wzmacnia nasze kompetencje i pozwala na realizowanie wysokich celów w ramach rozwoju oferty reklamy telewizyjnej - mówi Bartosz Krzewski, COO Group One Media.

Bartosz Kuczyński przez 15-lat kariery zawodowej związany był z grupą OMG, w której od 2014 roku odpowiedzialny był za strategię zakupu TV, nadzór nad kampaniami i realizację kontraktów dla wszystkich klientów OMD, PHD oraz MDM, w tym m.in. za współpracę z takimi reklamodawcami jak Nivea, McDonald's, Provident, Nissan, Renault, Berlin Chemie, Reckitt Benckiser, Bayer, UPC, Mercedes, Tchibo, BSH, Hortex, czy Answear.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764