logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Michalak z Bluerank do Senuto

  PR 16.08.2017, przeczytano 542 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Bartosz Michalak. Objął on stanowisko Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-michalak-z-bluerank-do-senuto,33409,artykul.html

Bartosz Michalak jest odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki tj. rozwój, realizację i koordynację wewnętrznych procesów marketingowych. Dodatkowo, do jego zadań należy kontakt z partnerami zewnętrznymi a także koordynacja i realizacja kampanii reklamowych Senuto.

Swoją karierę zawodową zaczął w firmie związanej z branżą IT – Ikaria na stanowisku Key Account Manager. Po kilku latach dołączył do zespołu K2, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio klientów i utrzymywanie relacji z klientami marki S3. W ostatnim czasie pracował jako Account w dziale Client Service firmy Bluerank, gdzie zajmował się obsługą klientów. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Skanska, Fotojoker czy Yamaha Motor Poland. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Politechnice Łódzkiej.

Prywatnie pasjonat Bałkanów, które odwiedza w każdej wolnej chwili.  Jego uwadze nie umkną także nowości ze świata nowych technologii.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764