logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Michalak z Bluerank do Senuto

  PR 16.08.2017, przeczytano 968 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Bartosz Michalak. Objął on stanowisko Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-michalak-z-bluerank-do-senuto,33409,artykul.html

Bartosz Michalak jest odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki tj. rozwój, realizację i koordynację wewnętrznych procesów marketingowych. Dodatkowo, do jego zadań należy kontakt z partnerami zewnętrznymi a także koordynacja i realizacja kampanii reklamowych Senuto.

Swoją karierę zawodową zaczął w firmie związanej z branżą IT – Ikaria na stanowisku Key Account Manager. Po kilku latach dołączył do zespołu K2, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio klientów i utrzymywanie relacji z klientami marki S3. W ostatnim czasie pracował jako Account w dziale Client Service firmy Bluerank, gdzie zajmował się obsługą klientów. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Skanska, Fotojoker czy Yamaha Motor Poland. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Politechnice Łódzkiej.

Prywatnie pasjonat Bałkanów, które odwiedza w każdej wolnej chwili.  Jego uwadze nie umkną także nowości ze świata nowych technologii.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764