logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Michalak z Bluerank do Senuto

  PR 16.08.2017, przeczytano 551 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Bartosz Michalak. Objął on stanowisko Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-michalak-z-bluerank-do-senuto,33409,artykul.html

Bartosz Michalak jest odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki tj. rozwój, realizację i koordynację wewnętrznych procesów marketingowych. Dodatkowo, do jego zadań należy kontakt z partnerami zewnętrznymi a także koordynacja i realizacja kampanii reklamowych Senuto.

Swoją karierę zawodową zaczął w firmie związanej z branżą IT – Ikaria na stanowisku Key Account Manager. Po kilku latach dołączył do zespołu K2, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio klientów i utrzymywanie relacji z klientami marki S3. W ostatnim czasie pracował jako Account w dziale Client Service firmy Bluerank, gdzie zajmował się obsługą klientów. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Skanska, Fotojoker czy Yamaha Motor Poland. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Politechnice Łódzkiej.

Prywatnie pasjonat Bałkanów, które odwiedza w każdej wolnej chwili.  Jego uwadze nie umkną także nowości ze świata nowych technologii.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764