logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Ostałowski ambasadorem kampanii „Prowadzę Jestem Trzeźwy”

  PR 07.08.2019, przeczytano 1266 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza odsłona kampanii społecznej „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wystartowała pod hasłem „Dołącz do mnie!”. Partnerami akcji są FRANKE Polska, Business Consulting i AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-ostalowski-ambasadorem-kampanii-_prowadze-jestem-trzezwy_,383513,artykul.html

1 sierpnia ruszyła najnowsza kampania społeczna „Prowadzę Jestem Trzeźwy”, która organizowana jest już od 20 lat. Hasło przyświecające tegorocznym działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka to „Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – Ambasador Inter Cars oraz jedyny na świecie drifter kierujący stopami, Wojciech Chuchała – rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy.

„Prowadzę Jestem Trzeźwy” to kampania społeczna, której celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Została zapoczątkowana ona 20 lat temu przez Krzysztofa Gmyrka, ks. Piotra Brząkalika i dr Krzysztofa Wilgusa. Projekt kontynuowany jest przez syna Krzysztofa, Pawła Gmyrka – obecnego Prezesa Fundacji. Kampania „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wspiera bezpieczeństwo na polskich drogach, a jej symbol – brelok do kluczyków samochodowych – towarzyszy w podróży już ponad 200 tysiącom osób w całym kraju, a od 2010 roku także za granicą. Działania Fundacji poparło do tej pory ponad 100 polskich miejscowości.

Najnowszą odsłonę kampanii „Prowadzę Jestem Trzeźwy – Dołącz do mnie!” wspierają Ambasadorowie: Bartosz Ostałowski, Wojciech Chuchała, Adam Giza oraz Rafał Patyra.

ilustracjastrzałka

Spoglądajmy trzeźwo na to, co najważniejsze – na życie! Cieszę się, że mogę włączyć się do akcji, która przypomina o tym, że po spożyciu alkoholu należy wsiąść do taksówki albo zająć miejsce pasażera. Każdy z nas spotyka się z rodziną, z przyjaciółmi, bywa na tzw. zakrapianych imprezach, dlatego pamiętajmy o tym, aby przed przekręceniem kluczyka w stacyjce zawsze mieć pewność, że z imprezy zostały już tylko wspomnienia. -  mówi Adam Giza, dziennikarz telewizyjny 

Dziennikarz sportowy Rafał Patyra zdecydowanie podkreśla, dlaczego kampanie promujące trzeźwość za kierownicą są ważne i potrzebne: - Ludzkie życie to bezcenny dar, dlatego nie możemy wystawiać na lekkomyślną próbę. Nie wolno nam igrać z nim dla zabawy. Nie mamy prawa narażać siebie i innych na niebezpieczeństwo. Włączam się w tę kampanię, żeby powiedzieć głośne „NIE” nietrzeźwym kierowcom. Prowadzę - jestem trzeźwy. Nietrzeźwy za kierownicę nie siadam. Proste. Odpowiedzialne. Mądre.

Swój głos poparcia dla działań Fundacji postawił oddać także przedstawiciel świata rajdowego, Wojciech Chuchała, rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2. Jego zdaniem, budowanie świadomości i zrozumienia jak ważne jest bycie trzeźwym za kierownicą, jest jednym z tych aspektów, który powinien być podkreślany i promowany już nie tylko wśród kierowców, ale również w innych środowiskach: -  Głos rozsądku musi płynąć od osób, które towarzyszą kierowcom i biorą bierny udział w spotkaniach, na których pojawia się alkohol. To również do nich chcemy dotrzeć, tak aby na drogach było po prostu bezpieczniej. - mówi Chuchała.

Na udział w kampanii zdecydował się także Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie profesjonalny drifter i kierowca wyścigowy prowadzący auto stopami. Bartek to również Ambasador Inter Cars, od lat sam wspierający bezpieczną i odpowiedzialną jazdę.

Uważam, że przypominania o trzeźwości za kierownicą nigdy za wiele. Należy mieć świadomość swojego zachowania i wynikających z niego konsekwencji, które mogą okazać się tragiczne. Obowiązkiem każdego kierowcy jest bycie odpowiedzialnym i stanowczym w kwestiach bezpieczeństwa. Nie możemy pobłażać ani sobie, ani innym, gdy chodzi o trzeźwość za kółkiem. Od tragedii dzieli nas często tylko jedna nieodpowiedzialna decyzja. Z tych powodów w pełni popieram akcję „Prowadzę Jestem Trzeźwy”.- mówi Bartosz Ostałowski, drifter i Ambasador Inter Cars  

Kampania obejmie outdoor oraz social media. Oficjalnym hasztagiem kampanii jest #ProwadzęJestemTrzeźwy.

Źródło: Inter Cars SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764