logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Ostałowski ambasadorem kampanii „Prowadzę Jestem Trzeźwy”

  PR 07.08.2019, przeczytano 1295 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza odsłona kampanii społecznej „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wystartowała pod hasłem „Dołącz do mnie!”. Partnerami akcji są FRANKE Polska, Business Consulting i AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-ostalowski-ambasadorem-kampanii-_prowadze-jestem-trzezwy_,383513,artykul.html

1 sierpnia ruszyła najnowsza kampania społeczna „Prowadzę Jestem Trzeźwy”, która organizowana jest już od 20 lat. Hasło przyświecające tegorocznym działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka to „Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – Ambasador Inter Cars oraz jedyny na świecie drifter kierujący stopami, Wojciech Chuchała – rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy.

„Prowadzę Jestem Trzeźwy” to kampania społeczna, której celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Została zapoczątkowana ona 20 lat temu przez Krzysztofa Gmyrka, ks. Piotra Brząkalika i dr Krzysztofa Wilgusa. Projekt kontynuowany jest przez syna Krzysztofa, Pawła Gmyrka – obecnego Prezesa Fundacji. Kampania „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wspiera bezpieczeństwo na polskich drogach, a jej symbol – brelok do kluczyków samochodowych – towarzyszy w podróży już ponad 200 tysiącom osób w całym kraju, a od 2010 roku także za granicą. Działania Fundacji poparło do tej pory ponad 100 polskich miejscowości.

Najnowszą odsłonę kampanii „Prowadzę Jestem Trzeźwy – Dołącz do mnie!” wspierają Ambasadorowie: Bartosz Ostałowski, Wojciech Chuchała, Adam Giza oraz Rafał Patyra.

ilustracjastrzałka

Spoglądajmy trzeźwo na to, co najważniejsze – na życie! Cieszę się, że mogę włączyć się do akcji, która przypomina o tym, że po spożyciu alkoholu należy wsiąść do taksówki albo zająć miejsce pasażera. Każdy z nas spotyka się z rodziną, z przyjaciółmi, bywa na tzw. zakrapianych imprezach, dlatego pamiętajmy o tym, aby przed przekręceniem kluczyka w stacyjce zawsze mieć pewność, że z imprezy zostały już tylko wspomnienia. -  mówi Adam Giza, dziennikarz telewizyjny 

Dziennikarz sportowy Rafał Patyra zdecydowanie podkreśla, dlaczego kampanie promujące trzeźwość za kierownicą są ważne i potrzebne: - Ludzkie życie to bezcenny dar, dlatego nie możemy wystawiać na lekkomyślną próbę. Nie wolno nam igrać z nim dla zabawy. Nie mamy prawa narażać siebie i innych na niebezpieczeństwo. Włączam się w tę kampanię, żeby powiedzieć głośne „NIE” nietrzeźwym kierowcom. Prowadzę - jestem trzeźwy. Nietrzeźwy za kierownicę nie siadam. Proste. Odpowiedzialne. Mądre.

Swój głos poparcia dla działań Fundacji postawił oddać także przedstawiciel świata rajdowego, Wojciech Chuchała, rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2. Jego zdaniem, budowanie świadomości i zrozumienia jak ważne jest bycie trzeźwym za kierownicą, jest jednym z tych aspektów, który powinien być podkreślany i promowany już nie tylko wśród kierowców, ale również w innych środowiskach: -  Głos rozsądku musi płynąć od osób, które towarzyszą kierowcom i biorą bierny udział w spotkaniach, na których pojawia się alkohol. To również do nich chcemy dotrzeć, tak aby na drogach było po prostu bezpieczniej. - mówi Chuchała.

Na udział w kampanii zdecydował się także Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie profesjonalny drifter i kierowca wyścigowy prowadzący auto stopami. Bartek to również Ambasador Inter Cars, od lat sam wspierający bezpieczną i odpowiedzialną jazdę.

Uważam, że przypominania o trzeźwości za kierownicą nigdy za wiele. Należy mieć świadomość swojego zachowania i wynikających z niego konsekwencji, które mogą okazać się tragiczne. Obowiązkiem każdego kierowcy jest bycie odpowiedzialnym i stanowczym w kwestiach bezpieczeństwa. Nie możemy pobłażać ani sobie, ani innym, gdy chodzi o trzeźwość za kółkiem. Od tragedii dzieli nas często tylko jedna nieodpowiedzialna decyzja. Z tych powodów w pełni popieram akcję „Prowadzę Jestem Trzeźwy”.- mówi Bartosz Ostałowski, drifter i Ambasador Inter Cars  

Kampania obejmie outdoor oraz social media. Oficjalnym hasztagiem kampanii jest #ProwadzęJestemTrzeźwy.

Źródło: Inter Cars SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764