logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Ostałowski ambasadorem Monster Energy

  PR 26.01.2024, przeczytano 405 razy
ilustracja

Bartosz Ostałowski to jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi samochód stopą. W 2015 roku zadebiutował w Driftingowych Mistrzostwach Polski, a 4 lata później zdobył tytuł Driftingowego Wicemistrza Polski w klasie PRO2. W ostatnim sezonie Bartosz zajął 4. miejsce w klasyfikacji generalnej klasy Semi Pro. Poprzez swoje aktywności pokazuje, że niemożliwe nie istnieje, a ograniczenia są tylko w naszych głowach. Jest żywym przykładem na to, że połączenie pasji i determinacji pozwala osiągać ogromne sukcesy pomimo przeszkód.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-ostalowski-ambasadorem-monster-energy,402885,artykul.html

W 2022 roku zasłynął z ustanowienia nowego Rekordu Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą. Jego BMW E92 nazywane Furią osiągnęło średnią prędkość 231,66 km/h w poślizgu, w którym kąt wychylenia dochodził do 60 stopni. Do Bartka należy także rekord Polski w najszybszym drifcie.

Historia Bartosza i Monster Energy sięga 2019 roku. Drifter był jednym z uczestników jubileuszowej edycji Gymkhany Grid sponsorowanej przez Monster Energy obok takich legend jak Ken Block, Daigo Saito czy Peter Solberg. Od 2024 roku marka napojów energetycznych i polski kierowca łączą siły.

– Zawsze lubiłem przełamywać granice, więc cieszę się, że dołączam do rodziny Monster Energy, która znana jest z tego, że pokonuje bariery i podejmuje się wielu szalonych wyzwań – mówi Bartosz Ostałowski. – Wierzę, że przed nami dużo wspólnych, ciekawych projektów, a także sukcesów w zawodach driftingowych w Polsce i za granicą.

Głównym celem Bartosza Ostałowskiego na sezon 2024 jest zwycięstwo w klasyfikacji generalnej DMP i zdobycie tytułu Driftingowego Mistrza Polski. Niewykluczone są też starty zagraniczne w innych krajach Europy. Dodatkowo Bartosz i jego driftingowa Furia będą obecni podczas najważniejszych eventów motoryzacyjnych w Polsce, a o szczegółowych planach drifter będzie informował poprzez swoje kanały
w mediach społecznościowych.

Bartosz Ostałowski dołącza do szerokiego grona ambasadorów Monster Energy. W Polsce marka wspiera żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.

W ramach współpracy z Monster Energy Bartosz Ostałowski będzie brał udział w wydarzeniach i projektach specjalnych skierowanych do fanów sportów motorowych, ale także innych sportów wspieranych przez markę.

Monster Energy to kolejna firma, która współpracuje z doświadczonym kierowcą. Partnerami Bartka są takie marki jak Inter Cars, Sachs, Q Service Castrol, Hella, Castrol, Garrett, FMIC, Ecumaster, Tubes International, Moto Remo czy Grupa Cichy-Zasada.

Źródło: Monster Energy

www.monsterenergy.com

Dodatkowe informacje:

O Monster Energy:
Monster Energy z siedzibą w Coronie w Kalifornii jest wiodącym sprzedawcą napojów energetycznych i napojów alternatywnych. Przełamując tradycję, Monster Energy wspiera scenę i sport. Motocross, off-road, NASCAR, MMA, BMX, surfing, snowboard, narty, deskorolka, esport czy rock and rollowy styl życia, Monster Energy to marka, która wierzy w autentyczność i w to, co reprezentują sportowcy i dyscypliny sportowe, gracze i muzycy. To coś więcej niż napój, to sposób życia sportowców, zespołów i fanów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764