logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Pilkowski dołącza do zespołu Roland DG

  PR 06.12.2013, przeczytano 1879 razy

Bartosz Pilkowski został nowym Country Managerem w Roland DG North Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-pilkowski-dolacza-do-zespolu-roland-dg,20398,artykul.html

Nowy manager będzie odpowiadał za bieżącą działalność firmy w Polsce, marketing oraz współpracę z krajowymi dystrybutorami. Bartosz Pilkowski posiada 14-letnie doświadczenie w branży, poprzednio zajmował się dystrybucja urządzeń Roland w firmie JetMedia.

Pilkowski przyznaje, że jest wyjątkowo dumny z objęcia tej funkcji podkreślając swoją dobrą orientację zarówno wśród użytkowników urządzeń marki Roland jak i ogólnie w polskim rynku druku wielkoformatowego, który będzie się według niego stawał bardzo atrakcyjny w najbliższych latach.

Źródło: Roland DG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764