logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Semegin dołącza do We!re Fantasy

  PR 17.01.2023, przeczytano 394 razy
ilustracja

Bartosz Semegin ponownie wrócił w szeregi grupy Fantasyexpo, dołączając do WE!RE Fantasy kierowanej przez Mateusza Góreckiego. Obejmie on stanowisko Senior Account Managera zespołu specjalizującego się w markach nieendemicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-semegin-dolacza-do-we%21re-fantasy,398660,artykul.html

Bartosz swoją karierę w gamingu rozpoczął blisko 5 lat temu w Fantasyexpo, w którym początkowo obejmował stanowisko Junior Project Managera i zajmował się prowadzeniem projektów esportowych pracując z takimi markami jak Razer, Cooler Master czy NVIDIA.  W styczniu 2023 roku powrócił do struktur Fantasyexpo, dołączając do teamu WE!RE Fantasy specjalizującego się w projektach z obszaru gaming influencer marketingu. Obejmie stanowisko Senior Account Managera Non Endemic Brands, gdzie w świat projektów influencerskich w obszarze gamingu i esportu będzie wprowadzał marki z sektora FMCG, bankowości czy marki odzieżowe.

W przerwie pomiędzy zatrudnieniem w Fantasyexpo pracował w agencji Gameset gdzie obejmował stanowiska Project Managera, Product Managera i Partnership Managera, współpracując z takimi markami jak Acer, Warka, Phillips czy Erbud i pracował przy takich projektach jak Walka o koszyki.

- Bardzo cieszę się, że Bartek Semegin dołączą do naszego teamu WE!RE Fantasy. Powody mojej radości są dwa. Pierwszy - wiem, że jego doświadczenie i wiedza z zakresu influencer marketingu i gamingu oraz jego kreatywność wniosą trochę świeżości do naszego zespołu i z pewnością w niedługim czasie pojawią się pierwsze kreatywne realizacje. Drugi - cieszę się, że WE!RE Fantasy to miejsce, do którego wracają pracownicy. Przykład Radka Kwiatkowskiego i teraz Bartka pokazuje, że WE!RE Fantasy to fajne miejsce pracy - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.

Źródło: WE!RE Fantasy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764