logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Semegin dołącza do We!re Fantasy

  PR 17.01.2023, przeczytano 210 razy
ilustracja

Bartosz Semegin ponownie wrócił w szeregi grupy Fantasyexpo, dołączając do WE!RE Fantasy kierowanej przez Mateusza Góreckiego. Obejmie on stanowisko Senior Account Managera zespołu specjalizującego się w markach nieendemicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-semegin-dolacza-do-we%21re-fantasy,398660,artykul.html

Bartosz swoją karierę w gamingu rozpoczął blisko 5 lat temu w Fantasyexpo, w którym początkowo obejmował stanowisko Junior Project Managera i zajmował się prowadzeniem projektów esportowych pracując z takimi markami jak Razer, Cooler Master czy NVIDIA.  W styczniu 2023 roku powrócił do struktur Fantasyexpo, dołączając do teamu WE!RE Fantasy specjalizującego się w projektach z obszaru gaming influencer marketingu. Obejmie stanowisko Senior Account Managera Non Endemic Brands, gdzie w świat projektów influencerskich w obszarze gamingu i esportu będzie wprowadzał marki z sektora FMCG, bankowości czy marki odzieżowe.

W przerwie pomiędzy zatrudnieniem w Fantasyexpo pracował w agencji Gameset gdzie obejmował stanowiska Project Managera, Product Managera i Partnership Managera, współpracując z takimi markami jak Acer, Warka, Phillips czy Erbud i pracował przy takich projektach jak Walka o koszyki.

- Bardzo cieszę się, że Bartek Semegin dołączą do naszego teamu WE!RE Fantasy. Powody mojej radości są dwa. Pierwszy - wiem, że jego doświadczenie i wiedza z zakresu influencer marketingu i gamingu oraz jego kreatywność wniosą trochę świeżości do naszego zespołu i z pewnością w niedługim czasie pojawią się pierwsze kreatywne realizacje. Drugi - cieszę się, że WE!RE Fantasy to miejsce, do którego wracają pracownicy. Przykład Radka Kwiatkowskiego i teraz Bartka pokazuje, że WE!RE Fantasy to fajne miejsce pracy - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.

Źródło: WE!RE Fantasy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764