logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Sułkowski w Syzygy Warsaw

  PR 15.01.2018, przeczytano 601 razy
ilustracja

W grudniu 2017 roku do agencji SYZYGY Warsaw dołączył Bartosz Sułkowski, który objął stanowisko Head of UX. W ten sposób firma konsekwentnie realizuje rozbudowę i wzmacnianie kompetencji w grupie SYZYGY, dla swoich klientów zagranicznych jak i lokalnych. Sułkowski skupi dookoła siebie działania związane z użytecznością, ale też z rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów jak i badań. Będzie także aktywnie wspierał zespół IT w tworzeniu projektów z obszaru Technology Innovation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-sulkowski-w-syzygy-warsaw,35114,artykul.html

Jesteśmy hubem technologicznym całej grupy SYZYGY, dlatego stawiamy na profesjonalizm i jakość. Bartek to wykfalifikowany i doświadczony specjalista, który rozbuduje bardzo ważną część naszej struktury jaką jest dział UX. Zespół Bartka będzie blisko współpracował z zespołami IT oraz studia, dlatego wierzę, że jego obecność i doświadczenie, usprawni także procesy produkcyjne i będą stanowiły odpowiedź na potrzeby naszych klientów” – mówi Michał Łukawski, managing director SYZYGY Warsaw.

Sułkowski zdobywał swoje ponad 9-letnie doświadczenie w DDB&tribal, UBA Group czy Agorze, gdzie pracował dla takich marek, jak: McDonald's, Unilever, Greenpeace, Huawei, Porsche czy mBank. Prywatnie współtworzy projekt DriveSurfing.com, międzynarodowy startup car sharingowy.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764