logo
WIADOMOŚCI

Bartosz Szreter Digital Account Directorem Saatchi & Saatchi IS

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 116 razy

Po 7 latach w strukturach Agencji, Bartosz Szreter awansuje na stanowisko Digital Account Directora. Raportować będzie bezpośrednio do Krzysztofa Szymczaka, CoMD Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-szreter-digital-account-directorem-saatchi-and-saatchi-is,35423,artykul.html

Bartosz Szreter odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami Grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie oraz współpracę z obecnymi klientami Agencji. Stoi na czele wyspecjalizowanego, multidyscyplinarnego zespołu projektowego, skoncentrowanego na holistycznych działaniach digital oraz ecommerce na poziomie globalnym.

Szreter posiada kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz oczywiście digital. Prowadził działania na rzecz największych marek z branż Healthcare, Food & Beverage, FMCG oraz Automotive. Przez ostatnich 7 lat sukcesywnie rozwijał współpracę z kluczowymi Klientami Agencji, m in: Procter & Gamble (Old Spice, Gillette, Ariel, Pampers, Blend-a-med i Oral B), a także Lexus Asia, Toyota Asia, Mead Johnson, Red Bull, Teva Pharmaceuticals oraz Merck.

W chwili obecnej jego kluczowym klientem jest Merck, dla którego Saatchi & Saatchi IS prowadzi zaawansowane działania w obszarze digital marketingu na 35 rynkach międzynarodowych w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone