logo
WIADOMOŚCI

Bartosz Szreter Digital Account Directorem Saatchi & Saatchi IS

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 216 razy

Po 7 latach w strukturach Agencji, Bartosz Szreter awansuje na stanowisko Digital Account Directora. Raportować będzie bezpośrednio do Krzysztofa Szymczaka, CoMD Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-szreter-digital-account-directorem-saatchi-and-saatchi-is,35423,artykul.html

Bartosz Szreter odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami Grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie oraz współpracę z obecnymi klientami Agencji. Stoi na czele wyspecjalizowanego, multidyscyplinarnego zespołu projektowego, skoncentrowanego na holistycznych działaniach digital oraz ecommerce na poziomie globalnym.

Szreter posiada kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz oczywiście digital. Prowadził działania na rzecz największych marek z branż Healthcare, Food & Beverage, FMCG oraz Automotive. Przez ostatnich 7 lat sukcesywnie rozwijał współpracę z kluczowymi Klientami Agencji, m in: Procter & Gamble (Old Spice, Gillette, Ariel, Pampers, Blend-a-med i Oral B), a także Lexus Asia, Toyota Asia, Mead Johnson, Red Bull, Teva Pharmaceuticals oraz Merck.

W chwili obecnej jego kluczowym klientem jest Merck, dla którego Saatchi & Saatchi IS prowadzi zaawansowane działania w obszarze digital marketingu na 35 rynkach międzynarodowych w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 113 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone