logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology

   24.03.2023, przeczytano 667 razy
ilustracja

Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bartosz-walat-prelegentem-konferencji-i-love-marketing-and-technology,399400,artykul.html

Nadprodukcja treści prowadzi do rozmycia głównego komunikatu marki. A komunikat bez wyrazu będzie miał problem, by przebić się przez gąszcz informacji, które paradoksalnie sami produkujemy.

Bartosz Walat, senior copywriter w agencji VMLY&R, to lider projektów, autor programów dla radia i telewizji, pomysłodawca kampanii reklamowych dla marek Lotto, Amol, Lay’s, Opel, adidas. Dwukrotny półfinalista międzynarodowego konkursu reżyserskiego Papaya Young Directors, nagrodzony przez Akademię Telewizyjną za autorski program publicystyczny. Zdobywca KTR i Effie. Zarządzał redakcją Radia Park FM, współtworzył wizerunek Warszawskiej Szkoły Filmowej, powołał Stowarzyszenie „Mleczarnia Muzeum PRL-u”. Tworzy plakaty jako @muskam_mag. W 2022 roku został zaproszony do grona 18 twórców z całego świata, promowanych przez berliński butik kreatywny Kuriosis. Od 2023 roku egzemplarze jego prac oferuje Carl Gallery w Dubaju.

XV edycja konferencji I ❤️ Marketing & Technology odbędzie się od 15 do 19 maja 2023 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni, a na każdy dzień została przygotowana jedna ścieżka tematyczna, poświęcona zagadnieniom dotyczącym odpowiednio: automation & tools, marketingu, social mediów, seo & content oraz dev.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764