logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology

   24.03.2023, przeczytano 1478 razy
ilustracja

Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bartosz-walat-prelegentem-konferencji-i-love-marketing-and-technology,399400,artykul.html

Nadprodukcja treści prowadzi do rozmycia głównego komunikatu marki. A komunikat bez wyrazu będzie miał problem, by przebić się przez gąszcz informacji, które paradoksalnie sami produkujemy.

Bartosz Walat, senior copywriter w agencji VMLY&R, to lider projektów, autor programów dla radia i telewizji, pomysłodawca kampanii reklamowych dla marek Lotto, Amol, Lay’s, Opel, adidas. Dwukrotny półfinalista międzynarodowego konkursu reżyserskiego Papaya Young Directors, nagrodzony przez Akademię Telewizyjną za autorski program publicystyczny. Zdobywca KTR i Effie. Zarządzał redakcją Radia Park FM, współtworzył wizerunek Warszawskiej Szkoły Filmowej, powołał Stowarzyszenie „Mleczarnia Muzeum PRL-u”. Tworzy plakaty jako @muskam_mag. W 2022 roku został zaproszony do grona 18 twórców z całego świata, promowanych przez berliński butik kreatywny Kuriosis. Od 2023 roku egzemplarze jego prac oferuje Carl Gallery w Dubaju.

XV edycja konferencji I ❤️ Marketing & Technology odbędzie się od 15 do 19 maja 2023 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni, a na każdy dzień została przygotowana jedna ścieżka tematyczna, poświęcona zagadnieniom dotyczącym odpowiednio: automation & tools, marketingu, social mediów, seo & content oraz dev.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764