logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Węglarczyk przechodzi z Rzeczpospolitej do Grupy Onet

   24.02.2016, przeczytano 3145 razy

Bartosz Węglarczyk, będący zastępcą redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej" i szefem redakcji rp.pl, żegna się z wydawcą dziennika. Dziennikarz nie chciał zdradzić kto będzie jego nowym pracodawcą. Dziś oficjalnie potwierdzono informację, że współprowadzący "Dzień Dobry TVN" obejmie stanowisko dyrektora programowego w Grupie Onet-RASP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-weglarczyk-przechodzi-z-rzeczpospolitej-do-grupy-onet,27598,artykul.html

- Mogę potwierdzić, że odchodzę z ”Rzeczpospolitej” - powiedział wczoraj redakcji press.pl Bartosz Węglarczyk. Dziennikarz nie chciał ujawnić swoich dalszych planów zawodowych, ale nieoficjalnie mówi się, że objąć ma kierownicze stanowisko w Grupie Onet-RASP. Komentować tych informacji nie chciała dyrektor komunikacji korporacyjnej Agnieszka Odachowska.

Węglarczyk od 1989 pracował w "Gazecie Wyborczej", w której przez wiele lat był kofespondentem w Moskwie, Berlinie oraz Waszyngtonie. Następnie kierował działem zagranicznym, by pod koniec 2011 opuścić koncern Agora. W listopadzie 2012 roku objął stanowisko zastępcy redaktoa naczlnego "Rzeczpospolitej", a dwa lata później został szefem redakcji rp.pl. Współprowadzi progam "Dzień Dobry TVN", a wcześniej współpracował z Superstacją czy Esca Rock.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

Dodatkowe informacje:

fot. Twitter

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764