logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Wysocki Chief Revenue Officerem grupy Gazeta.pl

  PR 13.01.2020, przeczytano 142 razy
ilustracja

Od lutego br. stanowisko Chief Revenue Officera grupy Gazeta.pl obejmie Bartosz Wysocki, który będzie odpowiedzialny za wszystkie aspekty działania biura reklamy Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-wysocki-chief-revenue-officerem-grupy-gazeta.pl,385309,artykul.html

W nowej roli Bartosz Wysocki będzie nadzorował działy sprzedaży agencyjnej i klienckiej oraz dział rozwoju produktu reklamowego. Będzie także odpowiedzialny za współpracę z działem sprzedaży korporacyjnej Agory oraz za strategię i realizację nowych przedsięwzięć przychodowych.

Do Chief Revenue Officera będą raportować: Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl i Magdalena Skrycka, dyrektor działu produktu reklamowego.

Bartosz Wysocki przez ostatnie cztery lata pracował jako Chief Revenue Officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl, a wcześniej był m.in. zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chirurgia plastyczna to prawdziwa plaga wśród ludzi dążących do perfekcji. Niestety, marzenia o byciu idealnym nie zawsze kończą się dla pacjentów dobrze… Zoom TV zaprasza na premierową serię Operacje plastyczne do poprawki, w której najlepsi na świecie lekarze chirurgii plastycznej zmierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami w swoim zawodowym życiu.
Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop. W Polsce niezmiennie najpopularniejszą nietypową domeną jest .online, która wyprzedza kolejno: .site, .xyz, .ovh,...
Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów
Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019
Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w...
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764