logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Wysocki dyrektorem w Dziale Sprzedaży Gazeta.pl

  PR 03.04.2009, przeczytano 2559 razy
ilustracjastrzałka

Bartosz Wysocki, nowy dyrektor ds. klientów strategicznych w Dziale Sprzedaży Segmentu Internet Agory, pokieruje współpracą portalu z największymi domami mediowymi i negocjacyjnymi oraz agencjami internetowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-wysocki-dyrektorem-w-dziale-sprzedazy-gazeta.pl,8731,artykul.html

Do nowych zadań Wysockiego należy budowanie bezpośrednich relacji biznesowych oraz opracowanie planów rozwoju usług reklamowych dla klientów strategicznych.

- Bartosz świetnie zna branżę reklamową i media Agory, jest też wybitnym specjalistą w tworzeniu innowacyjnych form przekazu marketingowego, które dziś są szczególnie ważne na tak wymagającym rynku. Cieszymy się, że zdecydował się dołączyć do zespołu sprzedaży Internetu - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży Segmentu Internet.

Bartosz Wysocki jest związany z branżą reklamową od 9 lat, w Agorze pracuje od czerwca 2005 roku. Dotychczas piastował stanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej". Brał udział m.in. w stworzeniu unikalnej w Polsce, wzorowanej na rynkach Europy zachodniej, grupy konsultantów o najwyższym poziomie wiedzy i unikalnych kompetencjach w zakresie kreowania nowoczesnych rozwiązań mediowych w „Gazecie Wyborczej".

Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany z Agencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługi klienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za dział strategii

Bartosz urodził się w 1977 roku. Ukończył Strategie Marketingowe na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764