logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Wysocki dyrektorem w Dziale Sprzedaży Gazeta.pl

  PR 03.04.2009, przeczytano 2526 razy
ilustracjastrzałka

Bartosz Wysocki, nowy dyrektor ds. klientów strategicznych w Dziale Sprzedaży Segmentu Internet Agory, pokieruje współpracą portalu z największymi domami mediowymi i negocjacyjnymi oraz agencjami internetowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-wysocki-dyrektorem-w-dziale-sprzedazy-gazeta.pl,8731,artykul.html

Do nowych zadań Wysockiego należy budowanie bezpośrednich relacji biznesowych oraz opracowanie planów rozwoju usług reklamowych dla klientów strategicznych.

- Bartosz świetnie zna branżę reklamową i media Agory, jest też wybitnym specjalistą w tworzeniu innowacyjnych form przekazu marketingowego, które dziś są szczególnie ważne na tak wymagającym rynku. Cieszymy się, że zdecydował się dołączyć do zespołu sprzedaży Internetu - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży Segmentu Internet.

Bartosz Wysocki jest związany z branżą reklamową od 9 lat, w Agorze pracuje od czerwca 2005 roku. Dotychczas piastował stanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej". Brał udział m.in. w stworzeniu unikalnej w Polsce, wzorowanej na rynkach Europy zachodniej, grupy konsultantów o najwyższym poziomie wiedzy i unikalnych kompetencjach w zakresie kreowania nowoczesnych rozwiązań mediowych w „Gazecie Wyborczej".

Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany z Agencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługi klienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za dział strategii

Bartosz urodził się w 1977 roku. Ukończył Strategie Marketingowe na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764