logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BaseLinker EXPO w Krakowie

  PR 10.05.2025, przeczytano 294 razy
ilustracja

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baselinker-expo-w-krakowie,408731,artykul.html

BaseLinker zaprasza na najważniejsze wydarzenie e-commerce w CEE

Polska jest dziś jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. Rośnie nie tylko rodzimy handel online – polscy sprzedawcy coraz lepiej radzą sobie również za granicą, a sprzedaż cross-border stanowi już istotną część całego rynku. Wraz z tym wzrostem pojawiają się jednak nowe pytania i wyzwania: jak usprawnić sprzedaż dzięki automatyzacji? Jak skutecznie wchodzić na nowe rynki? Jak przyspieszyć realizację zamówień i uczynić proces wysyłki jeszcze bardziej niezawodnym? Jak zarządzać nowoczesnym magazynem?

Na te i wiele innych pytań odpowie BaseLinker EXPO ‘25 – trzecia edycja jednego z najważniejszych wydarzeń e-commerce w tej części Europy. To połączenie konferencji, praktycznych warsztatów, networkingu oraz targów wystawienniczych. – „Od lat pracujemy z przedsiębiorcami, wspierając rozwój ich firm i sprzedaży w sieci. Dobrze znamy ich potrzeby i problemy, z jakimi mierzą się na co dzień. Chcemy, by wyszli z naszego wydarzenia przygotowani do wdrażania zmian, optymalizacji procesów i ze świadomością, jak dalej możemy ich w tym wspierać” – podkreśla Emil Walczak, dyrektor generalny BaseLinker Polska.

Poprzednia edycja zebrała w jednym miejscu przeszło 1100 ekspertów z różnych sektorów branży e-commerce, z czego zdecydowaną większość stanowiły osoby decyzyjne i managerowie. Organizatorem tegorocznego wydarzenia jest BaseLinker – dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, który umożliwia szybką i skuteczną sprzedaż wielokanałową. Wśród partnerów wydarzenia znalazły się m.in. takie firmy jak InPost, PayU, Shein, Emag, Kaufland Global Marketplace, Amazon, eBay, Trendyol, Skroutz, Empik czy Pigu.lt. Patronami wydarzenia są IAB Polska oraz redakcja DlaHandlu.pl. BaseLinker EXPO ‘25 posiada także akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają punkty recertyfikacyjne za udział.

BaseLinker EXPO ‘25 odbędzie się 13 maja 2025 roku w centrum kongresowym ICE Kraków. Bilety w wersjach Budget, Standard i Premium dostępne są na stronie expo.baselinker.com. Dla uczestników spoza Krakowa przygotowano również specjalne zniżki hotelowe. Początek wydarzenia zaplanowano na godzinę 9:00.

Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży
W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często...
Miss Kay i Hebe w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do...
Białostocka agencja Galaktus sponsorem Żubrów Białystok
Galaktus, agencja marketingowa i public relation z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii z ogłasza nawiązanie współpracy z jednym ze sportowych symboli Białegostoku – PKK Żubry Białystok. Jako oficjalny partner marketingowy, agencja wesprze klub w działaniach wizerunkowych i biznesowych po jego awansie na zaplecze koszykarskiej ekstraklasy....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764