logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Basia Jagoda: z Imagine do Echo Marketing

  PR 08.07.2019, przeczytano 478 razy

Od lipca Basia Jagoda odpowiada za działania komunikacyjne w ECHO Marketing – agencji marketingu online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/basia-jagoda%3A-z-imagine-do-echo-marketing,383146,artykul.html

Jako PR Manager Basia była wcześniej związana z agencją Imagine, z software house’em BinarApps i agencją kreatywną MOSQI.TO. Od niedawna prowadzi projekty komunikacyjne pod własną marką Mrs. PR – konsultuje głównie firmy z branży IT i marketingu.

– ECHO to młoda firma, ale weszliśmy na rynek z przytupem: mamy na koncie kilkadziesiąt długotrwałych, satysfakcjonujących relacji z klientami i doświadczony, zaangażowany zespół. Przed nami kolejne wyzwanie: pokazać to, jakim jesteśmy partnerem biznesowym i pracodawcą. Liczę, że pojawienie się Basi da nam możliwość opowiedzenia o tym – mówi Ewa Szczegielniak, CEO i Partner w ECHO Marketing.

– Razem z ECHO wchodzimy w nowe otoczenie: dla marki komunikacja zewnętrzna to kolejne wyzwanie i następny etap dojrzewania organizacji. Dla mnie z kolei to nowa dziedzina, bo do tej pory specjalizowałam się w działaniach dla agencji interaktywnych i IT – komentuje Basia Jagoda.

W ECHO Marketing Basia odpowiada za działania z zakresu PR, marketingu i employer brandingu.

Źródło: ECHO Marketing

www.echomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764