logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Basia Jagoda nowym communications managerem w Imagine

  PR 27.03.2018, przeczytano 528 razy

IMAGINE rozwija skrzydła i buduje własny dział komunikacji. Basia Jagoda dołącza do zespołu jako communications manager. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy z Łubu Dubu PR i przejmuje wszystkie działania komunikacyjne do wewnątrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/basia-jagoda-nowym-communications-managerem-w-imagine,35945,artykul.html

Basia Jagoda przeszła do IMAGINE z software house’u BinarApps, w którym pełniła funkcję PR managera. Wcześniej związana była z agencją kreatywną MOSQI.TO, współpracowała też z HealthThink public relations (klient: Unilever) i zajmowała się komunikacją marek Tubądzin, Atlas i Koło.

W IMAGINE Basia odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz stworzenie działu odpowiedzialnego za działania komunikacyjne agencji.

Źródło: IMAGINE

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764