logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Basia Kurdej-Szatan, Julka Cymbaluk i Szymon Radzimierski w kampanii New Balance „Powrót do szkoły”

  PR 21.08.2018, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

Czy jesteście gotowi na powrót do szkoły? Marka New Balance wspólnie z Basią Kurdej-Szatan, Julką Cymbaluk i Szymonem Radzimierskim już tak. Ruszyła jesienna, digitalowa kampania „Powrót do szkoły” marki New Balance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/basia-kurdej-szatan%2C-julka-cymbaluk-i-szymon-radzimierski-w-kampanii-new-balance-_powrot-do-szkoly_,37636,artykul.html

Jak przystało na markę z Ameryki – wszystko utrzymane w amerykańskim stylu. W rolę nauczycielki wcieliła się polska aktorka teatralna, telewizyjna i filmowa, laureatka trzech Telekamer oraz Złotej Telekamery (2018) Barbara Kurdej-Szatan. Uczniami zostali: Julka Cymbaluk oraz Szymon Radzimierski.

Julka pochodzi z Wrocławia, uwielbia gotować i wygrała pierwszą edycję MasterChef Junior. Poza gotowaniem kocha skoki na trampolinie. Szymon Radzimierski, bloger i podróżnik, fan trekkingów i egzotycznych zwierząt. Na swoim koncie ma książkę – „Dziennik łowcy przygód. Extremalne Borneo” – napisaną na podstawie własnych przygód. Prowadzi bloga: planetakiwi.pl, zwiedził ponad 30 krajów, jeździł po Europie, obu Amerykach, Nowej Zelandii, Australii i Azji.

Kampanię wyprodukowała agencja Webtalk. Produkcja – Anna Luberska i Ala Moderska, dyrektor kreatywny – Przemek Puchalski. Zdjęcia wykonał duet fotografów: Borys Synak i Sebastian Dziechciarz. Stylizacja – Joanna Peczkis.

Źródło: Webtalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764