logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Basia Kurdej-Szatan, Julka Cymbaluk i Szymon Radzimierski w kampanii New Balance „Powrót do szkoły”

  PR 21.08.2018, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

Czy jesteście gotowi na powrót do szkoły? Marka New Balance wspólnie z Basią Kurdej-Szatan, Julką Cymbaluk i Szymonem Radzimierskim już tak. Ruszyła jesienna, digitalowa kampania „Powrót do szkoły” marki New Balance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/basia-kurdej-szatan%2C-julka-cymbaluk-i-szymon-radzimierski-w-kampanii-new-balance-_powrot-do-szkoly_,37636,artykul.html

Jak przystało na markę z Ameryki – wszystko utrzymane w amerykańskim stylu. W rolę nauczycielki wcieliła się polska aktorka teatralna, telewizyjna i filmowa, laureatka trzech Telekamer oraz Złotej Telekamery (2018) Barbara Kurdej-Szatan. Uczniami zostali: Julka Cymbaluk oraz Szymon Radzimierski.

Julka pochodzi z Wrocławia, uwielbia gotować i wygrała pierwszą edycję MasterChef Junior. Poza gotowaniem kocha skoki na trampolinie. Szymon Radzimierski, bloger i podróżnik, fan trekkingów i egzotycznych zwierząt. Na swoim koncie ma książkę – „Dziennik łowcy przygód. Extremalne Borneo” – napisaną na podstawie własnych przygód. Prowadzi bloga: planetakiwi.pl, zwiedził ponad 30 krajów, jeździł po Europie, obu Amerykach, Nowej Zelandii, Australii i Azji.

Kampanię wyprodukowała agencja Webtalk. Produkcja – Anna Luberska i Ala Moderska, dyrektor kreatywny – Przemek Puchalski. Zdjęcia wykonał duet fotografów: Borys Synak i Sebastian Dziechciarz. Stylizacja – Joanna Peczkis.

Źródło: Webtalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764