logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Basia Szatanik head of strategy w 19 Południku

  PR 12.05.2022, przeczytano 475 razy
ilustracja

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Basia Szatanik. Jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/basia-szatanik-head-of-strategy-w-19-poludniku,395802,artykul.html

Przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.

Szatanik posiada również doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako Senior Strategic Planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764