logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bauer Media nabywa Clear Channel Europe North

  PR 09.01.2025, przeczytano 295 razy

Grupa Bauer Media - europejski koncern medialny, który oferuje publikacje drukowane i internetowe oraz działa w obszarze audio i rozrywki, ogłosił, podpisanie umowy przejęcia Clear Channel Europe North, znaczącego gracza w sektorze mediów Out of Home (OOH). Oczekuje się, że transakcja zostanie zamknięta w 2025 r., po uzyskaniu zgód organów regulacyjnych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bauer-media-nabywa-clear-channel-europe-north,407071,artykul.html

Przejęcie Clear Channel Europe rozszerza europejski zasięg działania Grupy Bauer Media i wzmacnia jej podstawową aktywność związaną z mediami. Dzięki silnemu portfolio wysoce zdigitalizowanych aktywów, Clear Channel Europe wzbogaca Grupę Bauer Media o dodatkową ofertę na 12 rynkach, w Wielkiej Brytanii, Belgii, Danii, Estonii, Finlandii, Irlandii, Łotwie, Litwie, Holandii, Norwegii, Polsce i Szwecji w tym siedmiu, na których ma już silną pozycję i pięć nowych krajów. Ta transakcja wzmacnia również rozwiającą się ofertę Grupy Bauer Media na rynku cyfrowym oraz jej cyfrowe kompetencje.

Dołączenie Clear Channel Europe poszerzy ofertę Grupy Bauer Media dla reklamodawców o nowe kanały kontaktu z konsumentami, umożliwiając realizację bardziej skutecznych kampanii w Europie.

Zespół zarządzający Clear Channel Europe będzie nadal kierował operacjami Out of Home i nadzorował 1400 pracowników.

W komentarzu Yvonne Bauer, Prezes Zarządu Grupy Bauer Media, powiedziała: „Przejęcie Clear Channel Europe stanowi kluczowy krok w realizacji nowej strategii naszej Grupy. Poprzez wzmocnienie naszych podstawowych mediów i powiązanych biznesów, przy jednoczesnym inwestowaniu w cyfrową transformację, ten ruch poszerza nasze możliwości i umacnia pozycję głównego gracza w wysoce konkurencyjnej branży medialnej.

Połączenie ofert naszych dwóch firm pozwoli nam dotrzeć do 350 milionów konsumentów za pośrednictwem 200 marek czasopism, 150 marek audio i 110 000 witryn Out of Home w Europie.

Rozszerza to zakres naszej oferty dla reklamodawców, dając im z kolei możliwość zwiększenia zasięgu i trafności ich kampanii w coraz bardziej połączonym i cyfrowym świecie. 

Z niecierpliwością czekamy na przyjęcie zespołu Clear Channel do Grupy Bauer Media. Razem stworzymy kompleksową i innowacyjną ofertę medialną, która zaspokoi zmieniające się potrzeby naszych reklamodawców i odbiorców w całym regionie” - kontynuowała.

Justin Cochrane, CEO Clear Channel Outdoor UK & Europe dodał: „Cieszymy się, że dołączymy do Bauer Media, aby budować na silnych fundamentach, które stworzyliśmy na europejskich rynkach jako część Clear Channel Outdoor. Niezmiennie dobre wyniki naszych aktywów w Europie Północnej rok do roku podkreślają rosnący popyt na tych rynkach i zaangażowanie naszych zespołów w realizację projektów dla naszych klientów i partnerów”. 

Głównym doradcą Bauer Media w zakresie fuzji i przejęć była firma LionTree Advisers. Reed Smith pełnił rolę doradcy prawnego. Spółce doradzały również OOH Capital, Deloitte i Herbert Smith Freehills.

Źródło: Bauer Media Group

bauermedia.com

Dodatkowe informacje:

O Grupie Bauer Media
Jesteśmy firmą medialną skoncentrowaną na tworzeniu treści, które mają znaczenie dla milionów ludzi w całej Europie. Nasza oferta obejmuje zarówno publikacje drukowane i internetowe, jak i transmisje audio i rozrywkę, a także inwestycje w inne sektory związane z mediami. Sprzedając ponad 500 milionów egzemplarzy rocznie, jesteśmy jednym z największych wydawców w Europie. Posiadamy jedne z najpopularniejszych marek wydawniczych w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce i Francji - zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej - od magazynów dla kobiet, poświęconych celebrytom, TV guidów, po kulinaria i czasopisma hobbystyczne. Ale nie tylko. Docierając do ponad 61 milionów słuchaczy tygodniowo, obsługujemy ponad 150 marek radiowych i podcastów w dziewięciu krajach, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Słowacji, Danii, Szwecji, Finlandii, Norwegii i Portugalii. Od pięciu pokoleń istnienia nasza rodzinna firma, Grupa Bauer Media skupia się na długoterminowej przyszłości, zawsze stawiając kiientów i odbiorców na pierwszym miejscu. Takie podejście pozwala na nieustannie rozwijanie się naszego portfolio. Każdego z naszych 12 tysięcy pracowników łączy ten sam cel – dostarczać klientom i odbiorcom treści i usługi, które urozmaicą ich codzienność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764