logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bauer Media przejmuje Jazz FM

  PR 17.08.2018, przeczytano 389 razy

Bauer Media Group podjęła starania w kierunku przejęcia Jazz FM - wiodącej brytyjskiej komercyjnej stacji radiowej ukierunkowanej na takie gatunki muzyczne, jak jazz, soul i blues.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bauer-media-przejmuje-jazz-fm,37602,artykul.html

Jazz FM stanowi cenioną i wpływową markę o ogromnym potencjale rozwoju. Wysoka jakość prezentowanych treści, unikatowy charakter stacji oraz popularni i cenieni prezenterzy sprawili, że uzyskała ona doskonały wynik w badaniu słuchalności radiostacji brytyjskich RAJAR, docierając tygodniowo do 672 tys. odbiorców.

Jazz przeżywa obecnie swoisty renesans, stąd też Bauer planuje rozszerzenie specjalistycznej oferty radiostacji, która już teraz cieszy się ogromnym uznaniem, poprzez popularyzację muzyki zarówno wschodzących, jak i klasycznych artystów. W ich gronie znajdują się: Gregory Porter, Ella Fitzgerald, Nina Simone, Kamasi Washington, Ezra Collective i Nubya Garcia.

Przejęcie kolejnej stojącej na wysokim poziomie marki, wraz z jej ugruntowanymi partnerami muzycznymi i komercyjnymi, umożliwi spółce Bauer zwiększenie liczby słuchaczy oraz rozszerzenie repertuaru muzyki pop, urban i rock o nowy gatunek muzyczny. Dzięki szerokim możliwościom promocyjnym oraz silnym relacjom z klientami i agencjami Bauer Media planuje rozszerzenie wyjątkowej oferty radiostacji na reklamodawców i partnerów handlowych, a także podnoszenie jej wysokiej jakości z korzyścią dla wiernych słuchaczy ABC1.

Paul Keenan, dyrektor generalny Bauer Media, powiedział: - Jazz FM to uwielbiana, szanowana i wpływowa marka o dużym potencjale wzrostu, którą pragniemy dalej rozwijać. Jazz przeżywa obecnie bezprecedensowy wzrost popularności, a wkroczenie w ten gatunek muzyczny przybliży nas do zupełnie nowej grupy odbiorców. Obserwujemy rozwój społeczności miłośników jazzu zaznajomionych z rozwiązaniami cyfrowymi. Uważam zatem, że dokonania Jazz FM w połączeniu z naszą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie cyfrowych i spersonalizowanych technologii reklamowych, takich jak InStream+ Bauer, przyczyni się do wzrostu marki, z korzyścią zarówno dla samych słuchaczy, jak i reklamodawców. Z optymizmem oczekujemy podjęcia współpracy z zespołem radiostacji na rzecz jej dalszego rozwoju.

Jonathan Arendt, dyrektor generalny Jazz FM, powiedział: - Jazz FM to ugruntowana i ciesząca się zaufaniem marka, wspierana przez prezenterów i producentów, których cechuje pasja i profesjonalizm. Jestem zaszczycony, że mogę stać się członkiem rodziny Bauer Radio, która charakteryzuje się poszanowaniem dla różnych formatów i grup słuchaczy i stara się sprostać ich zróżnicowanym potrzebom.

Stacja Jazz FM będzie zarządzana przez Steve'a Parkinsona, dyrektora zarządzającego radiostacji National Radio z ramienia Grupy Bauer.

Źródło: Bauer Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764