logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bayer kolejnym klientem farmaceutycznym agencji Headlines

  PR 25.05.2006, przeczytano 858 razy

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication wygrała przetarg na obsługę portfolio OTC firmy Bayer Healthcare. Umowa, obowiązująca od marca, obejmuje opracowywanie strategii i realizację działań PR dla czołowych marek Bayer, jak: Aspirin, Biovital czy Rennie. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bayer-kolejnym-klientem-farmaceutycznym-agencji-headlines,3976,artykul.html

Bayer Healthcare to światowy lider rynku farmaceutycznego. Działalność Bayer Healthcare w Polsce obejmuje zarówno ochronę zdrowia ludzkiego, produkty weterynaryjne, jak i diagnostykę i farmację. Misją oddziału jest tworzenie innowacyjnych produktów służących ochronie zdrowia i profilaktyce zdrowotnej, gwarantujących wysoką jakość życia.

Agencja Headlines zajmuje się obsługą PR marek OTC wchodzących w skład działu Consumer Care. Na rynku polskim dział Consumer Care oferuje leki bez recepty (tzw. produkty OTC). Z leków bez recepty w Polsce zostały zarejestrowane i są dostępne na rynku farmaceutycznym: Aleve, Alka-Seltzer, Aspirin, Aspirin C, Aspirin Activ, Aspirin przeciw migrenowym bólom głowy, Aspirin Protect, Bepanthen, Elevit, Kinder Biovital Gel, Rennie, Saridon, Supradyn, Tabcin, Talcid, a także suplementy diety: Biovital Zdrowie, Kinder Biovital Tofiki

"Przetarg na obsługę działań PR został ogłoszony przez firmę Bayer z końcem roku 2005. Proces wyboru Agencji trwał około dwóch miesięcy. Składał się z przedstawienia Agencjom pisemnych briefów oraz prezentacji i dyskusji ofert wśród Category Managerów, Marketing Managera oraz Corporate PR Managera. Agencja Headlines przedstawiła bardzo ciekawe propozycje działań dotyczące marek Bayer Consumer Care. Jednocześnie Agencja Headlines zaprezentowała kompetentny i dedykowany Zespół do współpracy z firmą Bayer. Jesteśmy przekonani, że realizacja naszych wspólnych projektów przyczynią się do wzrostu zainteresowania mediów oraz pacjentów preparatami OTC firmy Bayer. Z niecierpliwością czekamy na realizację pierwszych wspólnych projektów" - Hanna Zalewska- Babicz, Marketing Manager, Bayer Consumer Care.

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication istnieje od 1996 roku i należy do czołówki polskich agencji public relations. Firma realizuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej, zarządzania kryzysami, komunikacji wewnętrznej, public affairs oraz event marketingu.

Od 9 stycznia 2006 roku jako jedyna polska agencja PR związana jest umową partnerską z międzynarodową siecią Porter Novelli. Klientami firmy są między innymi Lexus, Toyota, Komisja Europejska, MSD, Janssen Cilag oraz L´Oreal.

Źródło: Headlines

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764