logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baza do breloków w ofercie firmy Colop Polska

  PR 10.04.2019, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Breloki są jednym z bardziej popularnych gadżetów. Przyczepione do pęku kluczy stanowią nie tylko atrakcyjny dodatek ale także ułatwiają ich szybsze znalezienie. Są chętnie kupowane jako pamiątka z podróży czy prezent na urodziny. Doskonale sprawdzą się także w branży hotelowej, szatni czy instytucjach publicznych jako numerki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baza-do-brelokow-w-ofercie-firmy-colop-polska,382042,artykul.html

Breloki dają ogromne możliwości personalizacji – zaczynając od wyboru materiału, przez kształt, kończąc na grawerze. Do produkcji breloków można wykorzystać szeroką gamę materiałów grawerskich tj. drewno lite, sklejka, filc, korek, laminat, pleksi czy tabliczki metalowe. Następnie dzięki ploterom laserowym CO2 można wyciąć dowolny kształt z wybranego wcześniej materiału oraz spersonalizować brelok osobistym grawerunkiem.

Jednak niezależnie od materiału czy kształtu breloku potrzebna jest baza czyli metalowy łańcuszek zakończony kółkiem przeznaczony do przymocowania breloka do kluczy. Właśnie o ten produkt firma Colop Polska poszerza swoją ofertę. Wysokiej jakości łańcuszek o zgrabnym wyglądzie jest zarazem niezwykle wytrzymały. Wykonany z mosiądzu pokrytego niklem ma długość 5,3 cm. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą w sklepie internetowym firmy.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764