logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baza INFORLEX w nowej odsłonie

  PR 11.12.2024, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baza-inforlex-w-nowej-odslonie,406831,artykul.html

INFORLEX już ponad 20 lat służy merytorycznym wsparciem profesjonalistów z różnych branż. Obecnie baza wiedzy zawiera ponad 5 milionów dokumentów w ramach 30 modułów tematycznych, a treści na potrzeby serwisu dostarcza 200 fachowców z różnych dziedzin. INFORLEX to najważniejsze aktualności i czasopisma, a także porady i szkolenia w formie wideo. Narzędzie oferuje też pełny dostęp do Dziennika Gazety Prawnej.

– Najnowsza odsłona INFORLEX skupia się na komforcie użytkownika. Dzięki wprowadzonym zmianom korzystanie z bazy stało się jeszcze bardziej intuicyjne, a nowy design platformy w pełni wpisuje się w nowoczesne standardy. Wszystko to pozwala działać szybciej i skuteczniej. Niezmienne jest jedno – INFORLEX to zawsze niezawodne źródło wiedzy i kompleksowe wsparcie dla wielu sektorów. Każdego dnia wspiera tysiące specjalistów, ułatwiając im realizację codziennych obowiązków zawodowych  mówi Krystyna Wieczorkiewicz, dyrektor marketingu Grupy INFOR PL S.A

Nowoczesny design i intuicyjna obsługa

Podczas projektowania priorytetem była łatwość korzystania z bazy, która stała się jeszcze bardziej intuicyjna i przejrzysta. Użytkownicy mogą też skorzystać z przewodnika po funkcjonalnościach dostępnego na dole strony.

Ważną zmianą jest dopasowanie platformy do poszczególnych grup zawodowych – treści są podzielone według obszarów tematycznych. Z kolei nowa podstrona „aktualności” gwarantuje szybki dostęp do najważniejszych zmian i informacji. Nowością jest funkcja podglądu dokumentów, która pozwala oszczędzić czas, zapoznając się z treścią bez otwierania całego dokumentu.

Źródło: INFOR PL S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764