logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baza specjalistek pracujących w marketingu

  PR 08.03.2023, przeczytano 280 razy

Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas, stworzyła bazę specjalistek pracujących w marketingu. Powstała ona z myślą o kobietach, które chcą dzielić się swoją wiedzą i o wszystkich tych, którzy tej wiedzy potrzebują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baza-specjalistek-pracujacych-w-marketingu,399214,artykul.html

– Stworzyłam bazę specjalistek marketingowych, aby łączyć i wspierać kobiety chcące rozwijać siebie i swoją karierę zawodową. Ale to również uproszczenie dla firm, organizatorów konferencji czy szkoleń, którzy szukają ekspertek. Mamy już 56 wspaniałych osób na pokładzie i mam nadzieję, że ta liczba będzie stale się powiększać – mówi Anna Ledwoń-Blacha, ekspertka ds. marketingu i social mediów, creative owner w More Bananas.

Ekspertek w branży marketingowej, które mogłyby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jest naprawdę wiele. Jednak sporo z nich rezygnuje z takiej możliwości. Wystąpienia publiczne, takie jak konferencje, webinary czy prowadzenie warsztatów i szkoleń jest zdominowane przez mężczyzn, a kobiecy udział w tego typu wydarzeniach jest często niewielki. Baza specjalistek marketingowych powstała, aby zrzeszyć kobiety, które chcą to zmienić.

W bazie jest już 56 ekspertek z branży marketingowej, specjalizujących się w m.in. SEO, social mediach, personal brandingu, content marketingu, copywritingu. Lista ciągle się powiększa i jest na bieżąco aktualizowana.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Old Spice
Firma Procter&Gamble Polska, właściciel marki Old Spice, przedstawia najnowszą odsłonę kampanii promującej kosmetyki z linii Old Spice Captain. Kontekstowe murale, które nawiązują do kultowej kampanii sprzed lat, mają za zadanie odświeżyć sztandarową linię marki oraz podkreślić hasło Stay Fresh 24/7. Za koncepcję odpowiada Feeders Agency.
Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.
Sześć znanych mam w ten Dzień Matki staje w obronie zwierząt
Z okazji Dnia Matki sześć znanych kobiet: Asia Opozda, Zosia Zborowska, Marysia Winiarska, Edyta Pazura, Kasia Sokołowska i Monika Mrozowska, wzięło udział w spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym zwracają uwagę na los zwierzęcych mam oraz ich dzieci, które cierpią w hodowli klatkowej. W ten sposób zachęcają do podpisania petycji do Ministra Rolnictwa....
SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów przez zespoły marketingu
Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych. Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje...
Dzień otwarty z technologią laserową Trotec
Chcesz wiedzieć jakie urządzenie laserowe może być rozwiązaniem dla Twojej firmy? Producent systemów laserowych oraz materiałów grawerskich Trotec zaprasza 16 czerwca 2023 w godzinach 10:00-14:00 na dzień otwarty w warszawskim Showroomie, podczas którego eksperci zaprezentują urządzenia oraz opowiedzą o stworzonym do ich obsługi oprogramowaniu laserowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764