logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baza specjalistek pracujących w marketingu

  PR 08.03.2023, przeczytano 443 razy

Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas, stworzyła bazę specjalistek pracujących w marketingu. Powstała ona z myślą o kobietach, które chcą dzielić się swoją wiedzą i o wszystkich tych, którzy tej wiedzy potrzebują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baza-specjalistek-pracujacych-w-marketingu,399214,artykul.html

– Stworzyłam bazę specjalistek marketingowych, aby łączyć i wspierać kobiety chcące rozwijać siebie i swoją karierę zawodową. Ale to również uproszczenie dla firm, organizatorów konferencji czy szkoleń, którzy szukają ekspertek. Mamy już 56 wspaniałych osób na pokładzie i mam nadzieję, że ta liczba będzie stale się powiększać – mówi Anna Ledwoń-Blacha, ekspertka ds. marketingu i social mediów, creative owner w More Bananas.

Ekspertek w branży marketingowej, które mogłyby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jest naprawdę wiele. Jednak sporo z nich rezygnuje z takiej możliwości. Wystąpienia publiczne, takie jak konferencje, webinary czy prowadzenie warsztatów i szkoleń jest zdominowane przez mężczyzn, a kobiecy udział w tego typu wydarzeniach jest często niewielki. Baza specjalistek marketingowych powstała, aby zrzeszyć kobiety, które chcą to zmienić.

W bazie jest już 56 ekspertek z branży marketingowej, specjalizujących się w m.in. SEO, social mediach, personal brandingu, content marketingu, copywritingu. Lista ciągle się powiększa i jest na bieżąco aktualizowana.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764