logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Be Healthy Magazine – miesięcznik premium WP Abczdrowie

  PR 02.12.2022, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie i„Be healthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu zdrowego stylu życia w formie przystępnych tekstów, eksperymentów i redakcyjnych testów konsultowanych z ekspertami.nnemu tematowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/be-healthy-magazine-%E2%80%93-miesiecznik-premium-wp-abczdrowie,398213,artykul.html

Nowy magazyn wydawany będzie co miesiąc, wyłącznie on-line.

W pierwszym wydaniu Anna Wrona, dietetyk kliniczny, prof. Konrad Rejdak, neurolog, kierownik Kliniki Neurologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Lublinie oraz dr Magdalena Cubała-Kucharska, specjalista medycyny rodzinnej doradzają m.in. jak pić kranówkę, jakie jest dzienne zapotrzebowanie organizmu na wodę oraz podpowiadają jak wyrobić zdrowy nawyk regularnego nawodnienia organizmu.

– Tworząc Be Healthy Magazine mieliśmy jeden cel: odpowiedzieć na potrzeby współczesnego czytelnika, jednocześnie opierając się na wiedzy ekspertów. Udało się. Esencję magazynu stanowią ekskluzywna forma, eksperckość i motyw przewodni – za każdym razem inny. Treści są konsultowane z lekarzami różnych specjalizacji, a co ważniejsze – tworzone przez dziennikarzy, którzy od lat zajmują się tematyką zdrowia i zdrowego lifestylu. Dzięki temu mamy pewność, że każda treść jest merytoryczna i napisana w sposób przejrzysty – mówi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji Zdrowia i Parentingu.

– Be Healthy Magazine to format premium, którego nadrzędną wartością jest jakościowy kontent, pokazany w minimalistycznym i przejrzystym wydaniu. To niestandardowy format na polskim rynku internetowym także dla brandów komercyjnych, które cenią sobie aktualne trendy reklamowe i wartości istotne dla użytkowników – mówi Magda Rumocka-Kozioł Business Owner Zdrowie i Lifestyle.

Źródło: WP abcZdrowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764