logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Be Healthy Magazine – miesięcznik premium WP Abczdrowie

  PR 02.12.2022, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie i„Be healthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu zdrowego stylu życia w formie przystępnych tekstów, eksperymentów i redakcyjnych testów konsultowanych z ekspertami.nnemu tematowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/be-healthy-magazine-%E2%80%93-miesiecznik-premium-wp-abczdrowie,398213,artykul.html

Nowy magazyn wydawany będzie co miesiąc, wyłącznie on-line.

W pierwszym wydaniu Anna Wrona, dietetyk kliniczny, prof. Konrad Rejdak, neurolog, kierownik Kliniki Neurologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Lublinie oraz dr Magdalena Cubała-Kucharska, specjalista medycyny rodzinnej doradzają m.in. jak pić kranówkę, jakie jest dzienne zapotrzebowanie organizmu na wodę oraz podpowiadają jak wyrobić zdrowy nawyk regularnego nawodnienia organizmu.

– Tworząc Be Healthy Magazine mieliśmy jeden cel: odpowiedzieć na potrzeby współczesnego czytelnika, jednocześnie opierając się na wiedzy ekspertów. Udało się. Esencję magazynu stanowią ekskluzywna forma, eksperckość i motyw przewodni – za każdym razem inny. Treści są konsultowane z lekarzami różnych specjalizacji, a co ważniejsze – tworzone przez dziennikarzy, którzy od lat zajmują się tematyką zdrowia i zdrowego lifestylu. Dzięki temu mamy pewność, że każda treść jest merytoryczna i napisana w sposób przejrzysty – mówi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji Zdrowia i Parentingu.

– Be Healthy Magazine to format premium, którego nadrzędną wartością jest jakościowy kontent, pokazany w minimalistycznym i przejrzystym wydaniu. To niestandardowy format na polskim rynku internetowym także dla brandów komercyjnych, które cenią sobie aktualne trendy reklamowe i wartości istotne dla użytkowników – mówi Magda Rumocka-Kozioł Business Owner Zdrowie i Lifestyle.

Źródło: WP abcZdrowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w...
Nowa odsłona serwisu Horecatrends.pl
Nowy rok, nowa odsłona – autorski portal Grupy PTWP – horecatrends.pl odświeżył swoją stronę, aby jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań swoich użytkowników. Dodatkowa zakładka – HoReCa b2b to odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby rynku. Poszerzenie witryny o tematykę ściśle biznesową pozwoli dostarczyć zainteresowanym kanałem...
20 stycznia 2022 r. w warszawskiej siedzibie “Gazety Wyborczej” odbyła się gala podsumowująca akcję “Zaprojektowane po ludzku. Miasto bardziej wspólne”. Podczas wydarzenia poznaliśmy zwycięzców konkursu na przyjazne człowiekowi przestrzenie miejskie.
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764