logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Be Media z nową ofertą nośników reklamowych

  PR 04.04.2019, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa BE Media powiększyła ofertę mediów o nośniki reklamowe digital out-of-home znajdujące się elektromarketach Media Expert .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/be-media-z-nowa-oferta-nosnikow-reklamowych,381951,artykul.html

Sieć Media Expert TV to jedna z największych sieci reklamowych digital out-of-home na polskim rynku. Obejmuje łącznie ponad 460 elektromarketów zlokalizowanych w 330 polskich miastach. Skala dotarcia emitowanych reklam sięga 6-8 mln osób miesięcznie. Nośniki usytuowane są w strategicznych miejscach, dzięki czemu zapewniają wysoki zasięg prezentowanych treści. Emitowane materiały skutecznie koncentrują uwagę Klientów poprzez atrakcyjny, multimedialny przekaz w technologii FullHD.

Wysoka popularność sieci Media Expert to gwarancja klientów w każdym wieku, z każdej grupy społeczno-zawodowej, każdego dnia. Ze względu na bardzo szeroką grupę docelową, reklama na nośnikach w tym miejscu jest więc istotna dla każdej branży, w tym auto- moto, zapowiedzi filmowych, FMCG, health and beauty, nieruchomości – budownictwa oraz każdej innej, która chce zwrócić na siebie uwagę wielomilionowej i zróżnicowanej widowni.

ilustracjastrzałka

Źródło: BE Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764