Agencja reklamowa BE Media od 1 sierpnia powiększa ofertę o nowe media. W ofercie Agencji znajdą się plakaty dostępne dla klientów w ponad 1300 przychodniach publicznych w całej Polsce. Dystrybucja materiałów edukacyjnych oraz promocyjnych w formatach A3 i A4 oraz ulotek reklamowych będzie odbywać się na nośnikach reklamowych w strategicznych dla pacjenta miejscach, tj. przy gabinetach lekarskich wszystkich specjalności. Dzięki temu targetowane treści reklamowe dotrą bezpośrednio do pacjentów, lekarzy oraz personelu medycznego.
Komunikacja marketingowa w przychodniach to komunikacja z pacjentem w miejscu, w którym pacjent właśnie tej informacji szuka. Jest istotnym i aktualnym źródłem wiadomości na temat profilaktyki zdrowotnej, w tym: promocji wzorców zdrowego stylu życia, zapobiegania chorobom, sposobów leczenia, zdrowych i rekomendowanych produktów spożywczych, ale także nowoczesnych urządzeń wspomagających zdrowie jak np. oczyszczacze powietrza. Dodatkowo stanowi urozmaicenie czasu pacjentom oczekującym na wizytę oraz odwraca ich uwagę od spraw związanych z wizytą w przychodni.
- Dla naszej agencji najważniejsza jest komunikacja z Pacjentem we właściwym miejscu i czasie, precyzyjne dotarcie do jego potrzeb i oczekiwań. Takie rozwiązania funkcjonują w 15 krajach europejskich, dlatego jesteśmy bardzo dumni, że możemy je zaproponować również polskim Klientom - powiedziała Joanna Pełech-Mikulska CEO BE Media.
Agencja BE media rozszerzając sieć nośników o przychodnie publiczne w całej Polsce (w ofercie agencji jest już niezwykle popularna i prestiżowa sieć digital signage w przychodniach prywatnych) dysponuje aktualnie jedyną na rynku ofertą mediów pharma OOH, teraz ze zwiększoną, wielomilionową widownią.
Źródło: Blue Eyes Media sp. z o.o.