logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Banaś dyrektorem marketingu EMEA w Sociomantc Labs

  PR 01.03.2017, przeczytano 473 razy

Z początkiem marca br. Beata Banaś, dotychczasowa marketing manager, objęła stanowisko dyrektora marketingu na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę w Sociomantic Labs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-banas-dyrektorem-marketingu-emea-w-sociomantc-labs,31643,artykul.html

W ramach nowych kompetencji, Beata Banaś odpowiada za strategię marketingową, budowanie wizerunku oraz promocję rozwiązań programmatic w obszarze EMEA. Kieruje także zespołem specjalistów odpowiedzialnych za komunikację i działania marketingowe w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Rosji, a także w krajach Bliskiego Wschodu i Afryki.

Beata Banaś związana jest z Sociomantic Labs od prawie trzech lat. Wcześniej pełniła funkcję  PR & marketing managera w Goldbach Audience (obecnie Ströer Digital Media), gdzie zarządzała procesami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Przedtem związana z Burda Media Polska. Ukończyła studia na wydziałach Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764