logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Banaś dyrektorem marketingu EMEA w Sociomantc Labs

  PR 01.03.2017, przeczytano 481 razy

Z początkiem marca br. Beata Banaś, dotychczasowa marketing manager, objęła stanowisko dyrektora marketingu na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę w Sociomantic Labs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-banas-dyrektorem-marketingu-emea-w-sociomantc-labs,31643,artykul.html

W ramach nowych kompetencji, Beata Banaś odpowiada za strategię marketingową, budowanie wizerunku oraz promocję rozwiązań programmatic w obszarze EMEA. Kieruje także zespołem specjalistów odpowiedzialnych za komunikację i działania marketingowe w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Rosji, a także w krajach Bliskiego Wschodu i Afryki.

Beata Banaś związana jest z Sociomantic Labs od prawie trzech lat. Wcześniej pełniła funkcję  PR & marketing managera w Goldbach Audience (obecnie Ströer Digital Media), gdzie zarządzała procesami komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Przedtem związana z Burda Media Polska. Ukończyła studia na wydziałach Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764