logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w klipie firmy Mattel

  PR 30.11.2020, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-kozidrak-mierzy-decybele-dzieciecej-radosci-w-klipie-firmy-mattel,389384,artykul.html

Klip, zrealizowany w ramach kampanii „Decybele Radości”, ma charakter eksperymentu, który Beata Kozidrak przeprowadza w profesjonalnym studio nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Piosenkarka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty. Wchodzące do studia dzieci niczego się nie spodziewają i już w pierwszej chwili widać na ich twarzach ogromne emocje. Czy lalka Barbie, pociąg Tomek i Przyjaciele oraz tor Hot Wheels mogą wzbudzić radość, której dźwięk znajdzie się w najwyższym przedziale skali decybeli?  Zdecydowanie tak!

Jak widać w klipie – dzieci są pod ogromnym wrażeniem prezentów, a ich reakcje zaskakują samą Beatę. Wokalistka również poddaje się emocjom obecnym w studio i wykonuje fragment refrenu swojego utworu pt. „Ta sama chwila”, osiągając przy tym najwyższy próg w skali decybeli. Nie ulega wątpliwości, że dźwięki radości – zarówno te dziecięce, jak i muzyczne – są tak samo emocjonujące.

„Decybele Radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound Of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci, obdarowanych wymarzoną zabawką. Najbardziej popularne produkty – m.in. zestawy Fisher Price, Barbie i Hot Wheels – zachwycają najmłodszych na całym świecie i wywołują podobne, pozytywne emocje. W Polsce firma zrealizowała koncept w nietypowej i kreatywnej wersji – klip wyróżnia się niespodziewaną sekwencją ujęć, jednoznacznymi reakcjami dzieci i emocjami samej Beaty Kozidrak.  

Klip „Decybele Radości” dostępny jest na platformach Youtube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na dedykowanej akcji platformie Decybele Radości.

Za koncepcję kreatywną kampanii i jej realizację odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych). Produkcją wideo zajęła się grupa LEMON SNIFF

Źródło: Mattel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764