logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w klipie firmy Mattel

  PR 30.11.2020, przeczytano 1201 razy
ilustracjastrzałka

W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beata-kozidrak-mierzy-decybele-dzieciecej-radosci-w-klipie-firmy-mattel,389384,artykul.html

Klip, zrealizowany w ramach kampanii „Decybele Radości”, ma charakter eksperymentu, który Beata Kozidrak przeprowadza w profesjonalnym studio nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Piosenkarka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty. Wchodzące do studia dzieci niczego się nie spodziewają i już w pierwszej chwili widać na ich twarzach ogromne emocje. Czy lalka Barbie, pociąg Tomek i Przyjaciele oraz tor Hot Wheels mogą wzbudzić radość, której dźwięk znajdzie się w najwyższym przedziale skali decybeli?  Zdecydowanie tak!

Jak widać w klipie – dzieci są pod ogromnym wrażeniem prezentów, a ich reakcje zaskakują samą Beatę. Wokalistka również poddaje się emocjom obecnym w studio i wykonuje fragment refrenu swojego utworu pt. „Ta sama chwila”, osiągając przy tym najwyższy próg w skali decybeli. Nie ulega wątpliwości, że dźwięki radości – zarówno te dziecięce, jak i muzyczne – są tak samo emocjonujące.

„Decybele Radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound Of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci, obdarowanych wymarzoną zabawką. Najbardziej popularne produkty – m.in. zestawy Fisher Price, Barbie i Hot Wheels – zachwycają najmłodszych na całym świecie i wywołują podobne, pozytywne emocje. W Polsce firma zrealizowała koncept w nietypowej i kreatywnej wersji – klip wyróżnia się niespodziewaną sekwencją ujęć, jednoznacznymi reakcjami dzieci i emocjami samej Beaty Kozidrak.  

Klip „Decybele Radości” dostępny jest na platformach Youtube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na dedykowanej akcji platformie Decybele Radości.

Za koncepcję kreatywną kampanii i jej realizację odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych). Produkcją wideo zajęła się grupa LEMON SNIFF

Źródło: Mattel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764